FEEDBACK

Een terugblik op 2016 – een vooruitblik op 2017

Internationaal werden volgende trends voor 2016 voorspeld:

  1. Steeds meer multichannel-communicatie
  2. Meer contactcenters die in de cloud draaien
  3. Meer zelfservice door klanten
  4. Een toenemend belang van videochat
  5. Een toenemend belang van sociale media als customer service-kanaal

Herkent u deze trends?

Vul dan hieronder ons enquêteformulier in met een terugblik op 2016 en een vooruitblik naar 2017.
Uw input verwerken we in de nieuwsbrief van begin 2017.

Internationaal werden volgende trends voor 2016 voorspeld. In hoeverre herkent u deze trends? (1 = helemaal niet; 5 = zeer duidelijk)
Steeds meer multichannel-communicatie
Meer contactcenters die in de cloud draaien
Meer zelfservice door klanten
Een toenemend belang van videochat
Een toenemend belang van sociale media als customer service-kanaal
Wat was voor u persoonlijk de belangrijkste verandering in het contactcenter-landschap in 2016?
Welke trend(s) verwacht u in 2017?