30 november 2017: Waarom klanten en medewerkers fan zijn van skills-based routing? – webinar

Skills-based routing. U hebt er vast al van gehoord. Het is het automatisch toewijzen van inkomende en uitgaande contacten aan de juiste medewerker op basis van zijn/haar kennis en vaardigheden. Zo zorgt u ervoor dat klanten op elk moment, zo snel mogelijk, met de juiste antwoorden geholpen worden. Resultaat? Tevreden klanten en medewerkers.

De mogelijkheden? Waarom? Hoe? U verneemt het tijdens een praktijkgericht webinar.

Agenda

  • Trainer Pascal Smet geeft antwoorden op vragen zoals:
  • Klantencontacten slim doorschakelen naar uw medewerkers: de mogelijkheden?
  • Waarom kiezen voor skills-based routing?
  • De echte meerwaarde van skills-based routing voor uw medewerker en klant?
  • Skills-based routing, hoe begint u eraan?

Praktisch

  • Spreker: Pascal Smet
  • Dinsdag 30 november 2017 – 12:30 uur
  • U ontvangt een loginbevestiging met een link

En best van al?
U hoeft er geen meter voor in de file te staan. Al wat u hoeft te doen is op 30 november even voor 12.30 uur op de link klikken die we u de dag ervoor doorsturen.

Praktische informatie en inschrijven

31 oktober : Leer Skype for Business kennen zonder 1 meter file – webinar

Agenda

  • Skype for Business en Voxtron Communication Center: De voordelen van beide tools opgeteld
  • Goed geïntegreerd:
    • Skype For Business heeft zijn vaste plaats in de Voxtron Client
    • 2 tools, 1 setting: automatische synchronisatie van de status tussen beide tools

Praktisch

  • Spreker: Pascal Smet
  • Dinsdag 31 oktober 2017 – 13:00 uur
  • U ontvangt een loginbevestiging met een link

Leer de meerwaarde van selfservice via telefoon of e-mail kennen zonder 1 meter file

Schrijf je nu in