Webinar-serie: servicekwaliteit

In deze gratis webinars bespreken onze experts onderwerpen als: Kwaliteitsvereisten voor de huidige klantenservice, wettelijke vereisten en aspecten van gegevensbescherming, integratie- en verbindingsopties, evenals het potentieel van Enghouse-software voor agentcoaching.

Pascal SmetPascal Smet heeft de afgelopen 15 jaar met succes IT-trainingen verzorgd. In 2014 vervoegde hij het Enghouse Interactive team waar hij sindsdien een cruciale rol speelt bij het ontwikkelen en geven van uitgebreide partner- en eindgebruikers trainingen voor de regio Benelux – Frankrijk. Zijn uitgebreide kennis van het Omnichannel softwarepakket “Voxtron Communication Center” in combinatie met zijn grondige documentatie- en procesvaardigheden, maken dat Pascal zeer bekwaam is in het geven van “state of the art” opleidingen en dit zowel klassikaal als online.

Registreer nu vrijblijvend voor de door u gewenste datum!

Met het verzenden van dit formulier stemt u ermee in dat de Enghouse Groep (Enghouse Interactive Belgium nv, Enghouse AG, Voxtron GmbH, Andetk GmbH) contact met u opneemt via de verstrekte contactgegevens om u te informeren over producten, diensten , toekomstige webinars, evenementen en whitepapers van Enghouse. U kunt deze toestemming op ieder moment weer intrekken door u hier af te melden.

Datums en onderwerpen

23 oktober

11h30 – 12h00

Ondersteun je supervisor

Supervisors in een customer service center moeten een duidelijk overzicht hebben op zowel de agentenactiviteit als de klantenactiviteit in het contact center. Met het « Voxtron Communication Center » (VCC) en het « Quality Management Suite » (QMS) biedt Enghouse Interactive de oplossing om onmiddellijk te reageren op wijzigingen in de customer service center activiteit.