Skip to main content

NIEUW: INKOMENDE OPROEPEN EFFICIËNT DOORSCHAKELEN DOET U VOORTAAN MET TOUCHPOINT ATTENDANT

Enghouse Interactive Benelux/France brengt TouchPoint Attendant op de markt. Met deze add-on voor Skype for Business scoor je tweemaal: uw operatoren en receptionisten vinden het fantastisch om ermee te werken en u schakelt uw inbound klantenervaring naar een niveau hoger. Enghouse Interactive laat u een maand testen.

Hosted of cloud PBX-oplossingen zijn de toekomst. Het uitzicht op een lagere total cost of ownership, voortdurende innovatie die de gebruiksvriendelijkheid ervan verhogen en een ongekende flexibiliteit inzake configuratie zorgen ervoor dat flink wat bedrijven en organisaties naar een cloud PBX overschakelen.

TouchPoint Attendant is een innovatieve add-on voor call handling. De tool breidt de standaardfunctionaliteiten van Skype for Business verder uit. Enghouse Interactive ontwikkelde de oplossing voor bedrijven en organisaties die flink wat binnenkomende oproepen krijgen die ze moeten doorverbinden. De tool laat operatoren en receptionisten toe contacten snel en correct door te verbinden of to the point informatie te geven over de beschikbaarheid van de gevraagde contactpersoon.

WAT KENMERKT TOUCHPOINT ATTENDANT

Een aangename visuele interface

Met functionele visuals, kleuren en animatie op basis van gamificationtechnieken hebben operatoren en receptionisten in een oogopslag een idee van binnenkomende oproepen, wachtende contacten en de beschikbaarheid van interne contactpersonen. Een verademing t.o.v. de zakelijke vormgeving van veel andere oplossingen.

Bekijk het filmpje

Met een klik doorverbinden

Van zodra TouchPoint Attendant de identiteit van een beller kent, verschijnt automatisch een lijst met bestemmingen naar wie de vorige oproepen vanaf dit nummer werden doorgeschakeld. Tegelijk duidt de tool aan of de persoon vrij is, in gesprek, in meeting of extern is. De stap van het opzoeken van interne contacten kan daardoor overgeslagen worden. Eén klik en de beller wordt verbonden met de juiste persoon.

Efficiënter omgaan met gesprekken in wachtstand

In een omgeving met een hoog aantal binnenkomende oproepen is het voor de telefonist(e) belangrijk om sommige gesprekken in wachtstand te plaatsen. TouchPoint Attendant visualiseert de gesprekken in wachtstand en laat operatoren vlot schakelen tussen bellers en potentiële bestemmingen. Het verwerken van de oproepen verloopt zo veel sneller en de wachttijd bij de klant neemt af.

Visuele feedback

Dat een operator feedback krijgt over zijn/haar prestaties, werkt motiverend. Daarom visualiseert TouchPoint Attendant voortdurend statistieken over oproepen en prestaties. Handig voor zelfcoaching of coachinggesprekken met de teamleader.

Geen lange trainingen of manuals

Door het eenvoudige en intuïtieve design op basis van gamificationtechnieken krijgen nieuwe gebruikers de functionaliteiten van TouchPoint Attendant snel onder de knie.

Bekijk het filmpje

EEN BETERE OPROEPERVARING

Te lange wachttijden, doorgeschakeld worden naar personen die er niet zijn, geen accurate informatie over de beschikbaarheid van de persoon die de oproeper wenst te spreken, …

TouchPoint Attendant laat u toe de verwerking van inkomende oproepen fundamenteel te verbeteren. De tool geeft operatoren en receptionisten gegevens en functionaliteiten voor een persoonlijke toets die klantentevredenheid verhoogt. Zo worden inbound calls naar uw bedrijf of organisatie een onderscheidende ervaring waarmee u een puike customer service kan garanderen.

OVER SKYPE FOR BUSINESS

Enghouse Interactive heeft al meer dan 20 jaar ervaring in het leveren van software voor professionele klantcommunicatie met meer dan 400 installaties op Skype for Business, goed voor meer dan 10.000 contactcentermedewerkers. Skype for Business is ons snelst groeiende marktsegment en we zijn trots om als eerste speler een attendant-console voor Skype for Business (voor zowel Online als on premise) op de markt te brengen.

Menu