VOXTRON member of Enghouse Interactive

“Voxtron gaat altijd tot het uiterste. Altijd. Wij geven het beste van onszelf in het ontwikkelen van onze oplossingen, in onze service en support en in onze samenwerking met de klant. Voxtron zet zich in om altijd de beste oplossing te creëren en gaat er daarbij vanuit dat niets onmogelijk is. ‘It always seems impossible until it’s done’, zei Nelson Mandela, en daarin kunnen we ons goed vinden.”Jan Vidts, general manager België

Elk Voxtron Communication Center is ontwikkeld om de ervaring van de klant of prospect zo aangenaam mogelijk te maken. Daarvoor zorgen:

  • een duidelijk keuzemenu voor de beller, als dat gewenst is
  • onmiddellijke doorschakeling naar de medewerker met de juiste competenties
  • beperking van de wachttijd tot een absoluut minimum
  • automatische voorrang voor wie de vorige keer lang moest wachten
  • klantgegevens op het scherm van de medewerker
  • gratis terugbelverzoeken of voicemails op piekmomenten
  • berichten om de klant te informeren (over wachttijd, nieuwe producten enzovoort)
  • en méér.
  1. Contactcentersoftware implementeren is een vak apart. Onze engineers zijn gespecialiseerd in multimedia-oplossingen voor contactcenters en interactive voice response en hebben een grote expertise op dat vlak. Ze zijn continu bezig met het implementeren en ondersteunen van contactcenteroplossingen en blinken daarin ook echt uit. Zij zorgen voor een systeem dat perfect werkt en blijft werken.
  2. De Voxtron-medewerkers zijn creatief en denken oplossingsgericht: zij komen met oplossingen die aansluiten bij de business van de klant en niet met oplossingen die de klant dwingen zijn business aan te passen.
  3. Voxtron integreert elke oplossing naadloos in de telecommunicatie- en IT-infrastructuur van de klant. En past ze aan als de behoeften veranderen. Onze systemen werken perfect met Microsoft Lync, Cisco, Alcatel, Avaya, Siemens, Aastra, Innovaphone, Panasonic, Mitel enzovoort.
  4. ‘Onmogelijk’, dat kennen wij niet. Elk communicatieprobleem verhelpen wij. Aan elk speciaal verzoek komen wij tegemoet. Wij vinden altijd een oplossing. Gegarandeerd. Dat heeft te maken met de unieke, flexibele manier waarop onze systemen in elkaar zitten. En met de hersenen van de Voxtron-engineers, die graag elk technisch probleem doorgronden en oplossen. ‘Ik zoek niet, ik vind’, zei Picasso. Wel, dat is ook hun motto.