SKYPE FOR BUSINESS: 1 TOOL, 4 NIEUWE CONTACTMOGELIJKHEDEN

U kent wellicht Skype. Dan kent u ook Skype for Business. Het is Skype aangevuld met extra functionaliteiten voor uw businessomgeving. En net dat maakt Skype for Business dan weer erg interessant voor customer contactcenters die inzetten op een positieve klantenbeleving.

Waarom en hoe?

UZ Brussel “Vlekkeloze communicatie is cruciaal voor een ziekenhuis”

Performante telefonie, digitalisering van contacten en werken met virtuele teams zijn de uitdagingen waarrond ook ziekenhuizen op zoek moeten naar antwoorden. Het ziekenhuis nam de geplande verbouwing ter harte om ook haar telefonie- en contactcenter-infrastructuur te moderniseren. Enghouse Interactive en telecompartner Nextel zetten hier hun schouders onder.

Lees het verhaal van UZ Brussel

Acerta bellen? Vlotter dan ooit.

Anno 2017 draait bij moderne bedrijven alles rond klantenbeleving. Zeggen dat u klantgericht bent? Daar heeft een (potentiële) klant niets aan als uw klant dit niet beleeft.Het signaal voor Acerta om over te stappen naar een nieuwe telefooncentrale in combinatie met Voxtron Communication Center.

Hoe ervaarden Acerta en telefoniepartner Proximus dit project?

Hoe Mutas klanten bereikbaarheid en efficiënte opvolging garandeert

Dag en nacht bereikbaar zijn voor meer dan 25.000 Belgen die medische bijstand in het buitenland nodig hebben en meer dan 27.000 ouderen met een draagbare alarmknop? Een uitdaging voor Mutas en een boeiende case voor Voxtron! Met zo’n 75 contactcenter-agenten, meer dan 100 in de piekperiodes, zorgt onze contactcenter-software voor een vlotte verwerking van inkomende en uitgaande oproepen en opvolging van de medewerkers.

Hoe Mutas klanten bereikbaarheid en efficiënte Mutas realisatie garandeert

Rapportering in contactcentra

Weinig werkplekken bevatten zoveel diversiteit en dynamiek (sommigen zeggen ‘hectiek’) als een contactcenter. Daardoor is het vaak moeilijk om een scherp overzicht te bewaren en doordacht bij te sturen. Een doorgedreven rapportering is dan de kip met het gouden ei. Zeker met de Voxtron Communication Center -tools.

Scoor betere resultaten met rapportering

Hoe outbound marketing iets positiefs werd

Het woord ‘outbound telemarketing’ heeft vaak een negatieve connotatie. Met dank aan cold-calling, waarbij mensen die geen relatie hebben met een bedrijf worden benaderd. Toch kan het een echte troef zijn in een kwaliteitsvol klantencontact. Als u het maar op de juiste manier aanpakt.

Ontdek hoe!

Le Nouveau Release est arrive

Contactcenters die vooruitkijken, deze is voor jullie. Download gratis de nieuwe releasebrochure en ontdek onmiddellijk waarom 2016 zo’n omwenteling wordt voor onze sector.

de nieuwe release in detail (download brochure)

 Het Voxtron Communication Center helemaal klaar om een sterke tandem te vormen met the next best thing in customer communication: Skype.

Klaar voor de klant van 2016

Na de vakantie begint u weer met een frisse blik. Voxtron-Enghouse kijkt graag met u mee, richting toekomst. Hoe zal de klant van 2016 u bereiken? Wat verwacht hij van u? En hoe kan u daar nu al voor klaar zijn? We blikken vooruit en ontdekken dat we best goed uitgeslapen aan de start komen van 2016. Let’s go!

Ontdek een product te dat het beste van de trends van nu en morgen samenbrengt

Van de Velde Lingerie biedt een premium service aan partners over heel de wereld

“Binnen de 17 seconden worden klanten beantwoord in hun eigen moedertaal. Allemaal vanuit Schellebelle”

Ontdek hoe we de kwaliteit garanderen

 THE BIG CHALLENGE van… Gerechtsdeurwaarder Groenewegen (NL)

Uitdaging: meer en persoonlijkere contacten / Opmerkelijk: Iedereen contactcentermedewerker!

Ontdek hoe we dit klaarspeelden

Multichannel, trend of evolutie ?

De behoefte aan een multichannel aanpak groeit naar aanleiding van een behoefteverandering bij de consument.

Ontdek uw multichannel uitdaging

100% klaar voor uw toekomst

Hoe bouwen we vandaag een productportfolio dat de uitdagingen van morgen tackelt?  Omdat Voxtron-Enghouse er (terecht) prat op gaat de uitdagingen van elke contactcentermanager te kunnen oplossen, willen we nu die aanpak uitdiepen. Duurzamer maken.

Ontdek uw nieuwe productportfolio

KLAAR VOOR DE KLANT VAN 2016 – TRENDRAPPORT

Na de vakantie begint u weer met een frisse blik. Voxtron-Enghouse kijkt graag met u mee, richting toekomst. Hoe zal de klant van 2016 u bereiken? Wat verwacht hij van u? En hoe kan u daar nu al klaar voor zijn? We blikken vooruit
en ontdekken dat we best goed uitgeslapen aan de start komen van 2016. Let’s go!

Lees het volledige rapport

HOE OUTBOUND MARKETING… IETS POSITIEFS WERD!

“Het woord ‘outbound telemarketing’ heeft vaak een negatieve connotatie. Met dank aan cold-calling, waarbij mensen die geen relatie hebben met een bedrijf ongevraagd worden benaderd. Toch kan het een echte troef zijn in een kwaliteitsvol klantencontact. Als u het maar op de juiste manier aanpakt.

Lees het volledige rapport

THE BIG CHALLENGE … WAT AGENTS WILLEN

Recent werd contactcenteragents gevraagd welke kleine aanpassingen een enorme verbetering zouden
betekenen voor hun (werk)leven. De antwoorden zijn verbluffend en begrijpelijk. Van betere tools tot gelijke
doelstellingen voor iedereen. Dé rode draad door al hun wensen is wel unaniem: behandel ons zoals je wil dat wij de klanten behandelen.

Lees het volledige rapport

THE BIG CHALLENGE … RAPPORTERING IN CONTACTCENTRA

Werken in een contactcenter staat garant voor hectisch werk, onverwachte pieken en dalen in workload, wisselende acties en bezigheden en variërende personeelsbezettingen. Daardoor wordt het moeilijk voor een contactcentermanager om naast zijn andere taken, nog een duidelijk overzicht te hebben op de huidige situatie, aankomende probleemmomenten of ieders individuele bijdrage aan de prestaties van de hele afdeling.

Lees het volledige rapport

THE BIG CHALLENGE VAN DE KLANT DIE OP UW WEBSITE ZIT

Ons Voxtron Communication Center krijgt vaak lof voor zijn veelzijdigheid en compatibiliteit met externe systemen of nieuwe applicaties. En ook nu lijkt het VCC helemaal klaar om een sterke tandem te vormen met the next best thing in customer communication: Skype for Business.

Lees het volledige rapport

VOXTRON KLAAR VOOR UW TOEKOMST

Voor Voxtron-Enghouse is het altijd belangrijk geweest om nieuwe producten te ontwikkelen die u het leven en  werken radicaal vereenvoudigen. Vandaag zetten we een nieuwe stap in dat proces: een compleet nieuw productportfolio die de uitdagingen van de toekomst sterk doorstaat. Nu al tot uw dienst.

Lees het volledige rapport