Skype for Business:
download uw white paper

Met Skype for Business maakt u in één slag uw customer contact-afdeling multimediaal. Uw klanten kunnen bellen, chatten, beeldbellen en schermdelen. En dat doen ze via hun smartphone, tablet, laptop of desktop.

Eenzelfde gebruikerservaring via SfB en andere kanalen garanderen?

Dat bereikt u door een integratie met het Voxtron Communication Center.

  • Zo komen skill-, time- of agent-based routing binnen handbereik;
  • SfB-contacten worden meegenomen in de contacthistoriek;
  • Ook integratie met andere systemen behoort tot de mogelijkheden.

Wil u een onderscheidende gebruikerservaring via alle communicatiekanalen garanderen dan maakt u met Skype for Business een toekomstgerichte keuze.

U wil meer weten? Uw Enghouse Interactive Belgium-specialisten schreven een white paper.

  • Wat is Skype for Business?
  • Helpt Skype for Business u om uw klantenservice-doelstellingen te realiseren?
  • Waarom kiezen voor Skype for Business (SfB)?
  • Stand alone of geïntegreerd?

U krijgt eerlijke en verhelderende antwoorden waardoor u goed gewapend bent om verdere beslissingen te nemen.