Skip to main content

Skype for Business:
download white paper

Met Skype for Business maakt u in één slag uw customer contact-afdeling multimediaal. Uw klanten kunnen bellen, chatten, beeldbellen en schermdelen. En dat doen ze via hun smartphone, tablet, laptop of desktop.

Eenzelfde gebruikerservaring via Skype for Business als voor alle andere kanalen garanderen?

Dat bereikt u door een integratie met VCC (Voxtron Communication Center) van Enghouse Interactive.

  • Zo komen skill-, time- of agent-based routing binnen handbereik.
  • Skype for Business contacten worden meegenomen in de contacthistoriek.
  • Integratie met andere systemen is ook mogelijk.

Wilt u voor alle communicatiekanalen even goed scoren wat gebruikerservaring betreft, dan maakt u met Skype for Business de juiste keuze, gericht naar de toekomst.

U wil meer weten? Enghouse Interactive specialisten schreven er een white paper over.

  • Wat is Skype for Business?
  • Helpt Skype for Business u om uw doelstellingen inzake klantenservice te realiseren?
  • Waarom kiezen voor Skype for Business (SfB)?
  • Stand alone of geïntegreerd?

U krijgt eerlijke en verhelderende antwoorden waarmee u goed gewapend bent om verder de juiste beslissingen te nemen.

    Menu