Wij in de pers

Enghouse Interactive biedt technologie en expertise om de waarde van elke klantinteractie te maximaliseren. Het bedrijf ontwikkelt de meest uitgebreide portfolio van oplossingen voor interactiebeheer. De kerntechnologieën omvatten contactcenters, intelligente operatorpanels, zelfbedienings- en kwaliteitscontroleoplossingen die elke telefonieomgeving ondersteunen - on-premises of in de cloud. Enghouse Interactive heeft duizenden klanten over de hele wereld, ondersteund door een wereldwijd netwerk van partners en meer dan 750 toegewijde medewerkers in onze internationale kantoren.

11. februari 2019

Enghouse Interactive: hulp in de strijd tegen kanker

Temse, België – Ondanks een zware ziekte toch een paar zorgeloze dagen beleven. De Belgische kankervereniging „Stichting tegen Kanker“ maakt dit mogelijk via een zomerkamp voor kinderen met kanker. Enghouse Interactive ondersteunt dit initiatief met een speciale donatie.
Lees meer...

06. februari 2019

Enghouse Interactive: de juiste oplossing voor elke behoefte

Temse, België – Op de CCW (Berlijn, 19 - 21 februari) stelt Enghouse Interactive in Hal 2, stand B23/B25 een uitgebreide productportfolio voor met oplossingen voor kleine en middelgrote bedrijven en voor de cloud. Hiermee benadrukt Enghouse zijn claim als provider die de juiste oplossing kan bieden voor elke behoefte en bedrijfsgrootte, vanuit de cloud of on-premise.
Lees meer...

12. juli 2018

Cloud Computing: Award voor Enghouse Interactive

Temse, België – De „Platinum Contact Center Awards“ beoordelen uitstekende prestaties van dienstverlenende bedrijven en hun innovatieve oplossingen in Spanje. Enghouse Interactive heeft samen met zijn partners Ávoris en Telefónica de onderscheiding voor het beste IT-project gekregen op basis van de cloud-gebaseerde contactcentrumoplossing „CCSP“. De prijsuitreiking vond plaats tijdens een gala in Madrid.
Lees meer...

19. maart 2018

Enghouse Interactive stelt Rüdiger Bohn aan als Managing Director

Temse, België – Enghouse Interactive heeft Rüdiger Bohn aangesteld als nieuwe Managing Director. De specialist in sales en customer care is verantwoordelijk voor de regio’s DACH, Benelux en Frankrijk. Bohn wil de partnerdistributie verder stimuleren en Enghouse op lange termijn vestigen als onmisbare partner voor Customer-Experience-oplossingen, zowel voor Cloud-oplossingen als lokaal.
Lees meer...