Wij in de pers

Enghouse Interactive biedt technologie en expertise om de waarde van elke klantinteractie te maximaliseren. Het bedrijf ontwikkelt de meest uitgebreide portfolio van oplossingen voor interactiebeheer. De kerntechnologieën omvatten contactcenters, intelligente operatorpanels, zelfbedienings- en kwaliteitscontroleoplossingen die elke telefonieomgeving ondersteunen - on-premises of in de cloud. Enghouse Interactive heeft duizenden klanten over de hele wereld, ondersteund door een wereldwijd netwerk van partners en meer dan 750 toegewijde medewerkers in onze internationale kantoren.

12. juli 2018

Cloud Computing: Award voor Enghouse Interactive

Temse, België – Les „Platinum Contact Center Awards“ récompensent les réalisations exceptionnelles des entreprises de services et leurs solutions innovantes en Espagne. Enghouse Interactive, en collaboration avec ses partenaires Ávoris et Telefónica, a reçu le prix du meilleur projet informatique pour sa solution de centre de contact basée sur l'informatique en nuage „CCSP“. La cérémonie de remise des prix a eu lieu à Madrid lors d'un gala.
Lees meer...

19. maart 2018

Enghouse Interactive stelt Rüdiger Bohn aan als Managing Director

Temse, België – Enghouse Interactive heeft Rüdiger Bohn aangesteld als nieuwe Managing Director. De specialist in sales en customer care is verantwoordelijk voor de regio’s DACH, Benelux en Frankrijk. Bohn wil de partnerdistributie verder stimuleren en Enghouse op lange termijn vestigen als onmisbare partner voor Customer-Experience-oplossingen, zowel voor Cloud-oplossingen als lokaal.
Lees meer...