Skip to main content

Cloud Computing: Award voor Enghouse Interactive

Temse, België

De leverancier van zeer flexibele oplossingen voor klantinteractie bevestigt opnieuw zijn toewijding aan innovatie en klantspecifieke diensten.

Platinum Contact Center AwardsDe „Platinum Contact Center Awards“ beoordelen uitstekende prestaties van dienstverlenende bedrijven en hun innovatieve oplossingen in Spanje. Enghouse Interactive heeft samen met zijn partners Ávoris en Telefónica de onderscheiding voor het beste IT-project gekregen op basis van de cloud-gebaseerde contactcentrumoplossing „CCSP“. De prijsuitreiking vond plaats tijdens een gala in Madrid.

De onderscheiding „Platinum Contact Center Awards 2018“ erkent de technologische innovatie van de cloudcomputing „CCSP“ (Contact Center Service Provider) die werd ontwikkeld door Enghouse Interactive en aangeboden door Telefónica. Ávoris, een omnichannel contactcentrum gespecialiseerd in de toeristische sector en een bedrijf van de Barceló Group, implementeerde deze via Best Practices. Het is het doel van Ávoris om met „CCSP“ een eersteklas klantenservice aan te bieden en flexibel in te spelen op de wensen en eisen van klanten en bedrijven.

„CCSP“ (Contact Center Service Provider) is een multi-tenantoplossing voor cloudcontactcenters van Enghouse Interactive voor serviceproviders, carriers en exploitanten van contactcenters. Als SaaS-model (Software as a Service) verlaagt het platform aanzienlijk de kosten en het maakt het voor bedrijven gemakkelijker om de markt van de contactcenters te betreden. Afhankelijk van de individuele wensen en eisen staat de gebruiker een hoge mate van flexibiliteit en schaalbaarheid ter beschikking.

Platinum Contact Center Awards„We zijn vereerd dat we door de jury onderscheiden worden met de ‚Platinum Contact Center Awards‘“, zei José Manuel Clapés, Country Manager voor Spanje bij Enghouse Interactive. „Deze onderscheiding bevestigt de hoge kwaliteit van onze oplossingen en toont eens te meer de optimaliseringsmogelijkheden voor de contactcenters van onze klanten.“

„We zijn erg blij dat we met onze contactcentrumoplossing Ávoris kunnen helpen om hun klanten een uitstekend on-demand platform aan te bieden“, vertelt Isabel Aceituno, hoofd van Contact Center Engineering bij Telefónica. „Deze onderscheiding is niet alleen een erkenning voor de uitstekende klantenservice van Ávoris, maar ook voor het hele team van Telefónica en Enghouse die beide bij de dienstverlening betrokken waren.“

Pello Meaurio, Customer Director van Ávoris benadrukt: „Het is voor ons een grote eer om dit jaar onderscheiden te worden met de prijs Platinum Contact Center Awards voor ‚Best Cloud Computing IT Project‘. Deze onderscheiding onderstreept de kwaliteit van onze klantenservice en bevestigt onze flexibiliteit om optimaal in te spelen op de behoeften van onze klanten in de reisindustrie. In lijn met deze ambitie zal Ávoris de digitale transformatie binnen de onderneming blijven bevorderen door middel van innovatieve technologie.“

Het „Platinum Contact Center Awards“-gala wordt georganiseerd door Contact Center Magazine en is een vaste waarde in de Spaanse sector van contactcenters en klantenservice. De bijeenkomst erkende reeds voor de negende keer de voorbeeldige kwaliteit en innovatieve kracht van Spaanse dienstverlenende bedrijven en hun toewijding aan voortdurende verbetering en verdere ontwikkeling van dienstenoplossingen.

Menu