CCaaS Aanbod

Enghouse Cloud ‘Contact Center as a Service (CCaaS)’ voor kleine en middelgrote bedrijven

CCaaS gedeelde gebruikersplaats 65 EUR per gebruiker per maand**

Live in slechts 5 dagen met onze Enghouse CCaaS Aanbieding!

Enghouse CCaaS biedt uw medewerkers, ongeacht hun fysieke locatie, een betrouwbare, veilige contact center oplossing met een hoge beschikbaarheid die speciaal ontworpen is om de meest veeleisende klanten tevreden te stellen, en een efficiënte werking van uw bedrijf te garanderen.

Enghouse CCaaS is gecertificeerd voor integratie met uw Microsoft Teams-omgeving of, als u dat verkiest, kunt u de geïntegreerde Softphone van Enghouse gebruiken om uw agenten een compleet telefonie-pakket te bieden.

Meld u vandaag nog aan en profiteer van een activatie zonder kosten, ondersteund door een projectmanager met de nodige expertise, en door uitgebreide gebruikersopleidingen voor een optimale opstart!

Speciaal CCaaS Aanbod*

  • CCaaS gedeelde gebruikersplaats 65 EUR per gebruiker per maand**
  • Telco geleverd door Enghouse***
  • Vaste opstart kost van 10.000 EUR – Let op:
  • 50% korting op de opstart kost voor 15+ gebruikers voor een termijn van 3 jaar
  • Geen opstart kost voor 30+ gebruikers voor een periode van 3 jaar
Speciaal CCaaS-aanbod

Transformeer uw bedrijf vandaag nog met een contact center oplossing voor de toekomst!

Functies omvatten

  • Inkomende gesprekken
  • IVR-menu met DTMF-functie in een taal naar keuze, met maximaal 5 keuze stappen
  • Closed call flow
  • Noodoproepen
  • Wachtmuziek in de wacht, comfort messages, optie voor voicemail en/of terugbellen
  • Agent: uitgaand gesprek kiezen
  • Agent: geplande terugbel acties
  • Geïntegreerde contactgeschiedenis
  • Gespreksopname die 30 dagen worden bijgehouden
  • Historische rapportering, inclusief CDR-rapporten
  • Real-time configureerbare dashboards

‘Gedeelde gebruikersplaats’ licentie Model

Ons ‘Gedeelde gebruikersplaats’ licentie model is ontworpen om u te helpen uw contactcenter op de meest flexibele, eenvoudige en kostenefficiënte manier te beheren. Bovendien overtreffen onze uiterst competitieve tarieven zelfs de meeste ‘gebruikersplaats op naam’ prijsmodellen op de markt!

Deskundig advies, ondersteuning en nazorg

Ons team van experts staat u terzijde om uw reis naar de Cloud te begeleiden. Belangrijk is dat u hierbij kunt rekenen op een ervaren project manager, vanaf de eerste planningsfase tot de Go-Live. Bovendien voorzien wij u van uitgebreide gebruikersopleidingen zodat u optimaal van onze oplossing kunt gebruik maken. Onze expertise in Cloud Contact Center oplossingen is de sleutel tot uw succes.

Gouden Microsoft Partner

Enghouse Interactive is al meer dan 15 jaar een Microsoft Gold Partner, en wordt erkend door Microsoft als één van de top 1% van elite technologiepartners.

Enghouse CCaaS is gecertificeerd voor integratie met uw Microsoft Teams omgeving, zodat u kunt profiteren van meer samenwerking en teamwork door de collectieve expertise van uw hele bedrijf beschikbaar te stellen via uw contact center.

Wil u scherp zijn met uw organisatie? Flexibel? Schaalbaar?

Hier vind u alle informatie omtrent Enghouse CCaaS

CCaaS Aanbod:

*     CCaaS aanbieding eindigt 30 september 2022
**   Gebaseerd op minimum 10 gelijktijdige gebruikers per maand
*** Extra Telco-kosten van toepassing

Deze speciale aanbieding is gebaseerd op ondersteuning van binnenkomende gesprekken. Enghouse CCaaS omvat ook volledige ‘omnichannel’ ondersteuning, indien interesse bespreken we graag uw specifieke wensen.