Gecertificeerde oplossing voor Microsoft Teams

MSTEams-Screen-2048x1152

Zorg voor échte samenwerking en teamwork bij elk klantencontact

Enghouse biedt u geavanceerde mogelijkheden voor klanteninteracties. Zo komen uw klanten vlotter in contact met uw frontline-medewerkers. Via de gedeelde werkomgeving van Microsoft Teams contacteren uw medewerkers vervolgens uw backoffice-experts. Daardoor krijgen uw klanten de beste oplossing voor elke oproep.

Enghouse Interactive is als één van de eerste bedrijven gecertificeerd volgens het ‘Microsoft Teams Contact Center Certification Program’. Deze certificering is een kwaliteitsstempel. U mag er dus zeker van zijn dat onze oplossingen succesvol getest zijn op de kwaliteit, compatibiliteit en betrouwbaarheid die u Microsoft-oplossingen verwacht.

Een Enghouse-Teams-contactcenter zorgt voor directe en aantoonbare resultaten voor uw bedrijf.

effective comms

Communiceer effectiever

Maak gebruik van één krachtig platform om al uw communicatie te beheren

Stopwatch

First call resolution

Verminder de gemiddelde gesprekstijd met 15 seconden dankzij CRM-verslagen die automatisch op uw scherm verschijnen

advanced routing

Spreek meteen met de juiste persoon

Geavanceerde doorschakeling, direct naar het juiste team of medewerker

track

Rapportering en zichtbaarheid

Monitor, volg en gebruik inzichten om uw resultaten te verbeteren

Klik op de video voor een korte demo van 5 minuten over het interactieve communicatiecentrum van Enghouse, geïntegreerd met Microsoft Teams.
De volledige demo bekijkt u door op de knop hieronder te klikken.

KLIK HIER OM DE VOLLEDIGE DEMO TE BEKIJKEN >

De overschakeling naar Microsoft Teams kwam in een stroomversnelling door het massale telewerk sinds de coronacrisis.

Download ons meest recente draaiboek met daarin een gedetailleerde lijst van CX-technologie die te integreren is met Microsoft Teams.

KLIK OM TE DOWNLOADEN
contact centre playbook

“De combinatie van Enghouse en Microsoft Teams is een echte game changer voor Mayo County Council. Het heeft onze klantenservice naar een hoger niveau getild. We hebben echt het gevoel dat onze klantenservice een grote stap voorwaarts heeft gezet. De tevredenheid van het personeel en de klanten is hiervan het grootste bewijs.”

Danny O’Toole - Hoofd Digital Transformation

"Dankzij de naadloze integratie van de Microsoft-technologie en Enghouse-oplossingen is het makkelijker en eenvoudiger om klanten door te schakelen. De samenwerking, communicatie en productiviteit zijn ook sterk verbeterd."

Microsoft

"De nieuwe contactcenteroplossing biedt ons de kans om doorlooptijden voor vragen van klanten en andere interacties te verbeteren maar ook om de kosten van onze klantencontacten in het algemeen te verminderen. De mogelijkheid om verslagen te maken geeft ons een beter inzicht in de prestaties van ons contactcenter. Ook hebben we nu een nauwkeuriger overzicht van het aantal gesprekken waarmee we dagelijks te maken hebben. Resultaat: we hebben de kosten kunnen verlagen."

Brian Gahan, Hoofd IT - FLOGAS

Draaiboek Contactcenter voor Microsoft Teams

Een samenwerking met Microsoft Teams levert u tal van voordelen op. Benieuwd wat u allemaal bereikt als u Microsoft Teams integreert in uw contactcenter? Dit draaiboek geeft u de antwoorden op al uw vragen, zoals:

  • Hoe Microsoft Teams voordelig kan zijn voor uw contactcenter
  • Een lijst van CX-technologie die u kunt integreren met Microsoft Teams
  • Aanbevelingen en tips van contactcenters die momenteel gebruik maken van Microsoft Teams

Of u nu een gebruiker bent van Skype voor Bedrijven, een andere PBX inzet of recent overgestapt bent naar Teams: wij bieden u een gecertificeerd Connect & Extend-contactcenter via Microsoft Teams. Daardoor werken uw essentiële frontline-medewerkers vlotter samen met de rest van de organisatie.

Verzenden
Door op ‘verzenden’ te klikken, geeft u ons de toestemming om u via mail updates over Enghouse-producten, toekomstige webinars, evenementen en whitepapers te bezorgen.

Producten van Enghouse en Microsoft

Benut uw investering in de Microsoft Teams-technologie optimaal en maak gebruik van een zeer succesvolle samenwerking voor uw klantencommunicatie. Kies uit Enghouse’s aanbod van complementaire, volledig geïntegreerde oplossingen om de mogelijkheden van uw contactcenter uit te breiden.

Hoe maken contactcenters de overstap naar Microsoft Teams?

In welk stadium van uw Microsoft-strategie u zich ook bevindt, Enghouse heeft de nodige expertise en ervaring om u te helpen bij de overstap van Skype voor Bedrijven naar Teams. Enghouse begeleidt uw contactcenter bij elke stap.

Meer informatie

hybrid workplace resources case study - mayo

Medewerkers van Mayo County Council behandelen 30 tot 40% meer gesprekken sinds de implementatie van het communicatiecentrum van Enghouse Interactive. Ontdek hoe de lokale overheid haar diensten stroomlijnt en met succes de betrokkenheid van het publiek stimuleert.

DOWNLOAD
hybrid workplace resources case study - flogas

Flogas Ireland heeft een efficiënte klantenservicecampagne opgezet met Microsoft Teams en het intuïtieve, gebruiksvriendelijke communicatiecentrum-platform. Hierdoor konden binnen een paar dagen 130 medewerkers van het contactcenter ingezet worden zonder dat het de klantenervaring beïnvloedde.

DOWNLOAD
Landmark Group

Bekijk de video en kom te weten hoe Landmark Information Group de overstap maakte van Lync naar Skype voor Bedrijven, en uiteindelijk naar Microsoft Teams via de contactcentertechnologie van Enghouse Interactive.

NU BEKIJKEN
Webinar on demand

Onze technische experts demonstreren hoe het gecertificeerde Microsoft-contactcenter van Enghouse Interactive samenwerkt met Microsoft Teams. Het onderwerp van deze sessie is: Hoe werkt een Enghouse-contactcenter samen met Microsoft Teams?

KLIK OM TE BEKIJKEN

Optimaliseer uw flexibiliteit via meerdere kanalen. Schakel oproepen door naar de meest geschikte callcenter-agent voor de beste klantenervaring. Dit alles op basis van klantendata en vaardigheidsbeoordelingen van medewerkers.

DOWNLOAD

Over Enghouse Interactive

Enghouse Interactive is toonaangevend op het gebied van klantencommunicatie. Het contactcenter is het kloppend hart van uw bedrijf, wat mogelijkheden creëert om de service van uw bedrijf te differentiëren, maar ook om feedback te krijgen en klantenloyaliteit op te bouwen.

Met meer dan 25 jaar ervaring in diverse sectoren is ons communicatieplatform wendbaar genoeg om efficiënt te reageren op klantenvragen via elk kanaal, en reikt het bruikbare informatie aan om continue verbetering te stimuleren. Onze unieke omnichannel contactcenteroplossingen bieden u veel keuze en flexibiliteit. Ze zijn ook aanpasbaar op het vlak van implementatie, grootte, complexiteit en integratie, om een succesvolle en probleemloze interactie met de klant te garanderen, ongeacht uw budget.

Menu