Wie we zijn

Enghouse Interactive ontwikkelt en levert een breed scala van customer contact oplossingen. Met de steun van een wereldwijd partnernetwerk en meer dan 1500 toegewijde medewerkers op 18 internationale locaties helpen we duizenden organisaties in alle groottes en complexiteit en in allesectoren om hun dienstverlening, productiviteit en operationele efficiëntie te verbeteren. Met meer dan 1 miljoen agenten, die over 1 miljard transacties per dag afhandelen, is Enghouse Interactive zo één van de grootste leveranciers van oplossingen voor klantinteractie in de were

.

Wat we doen

De geïntegreerde oplossingen van Enghouse Interactive omvatten oplossingen voor multi-channel contact centres, self-service, attendant operator consoles en beheerstools voor uw agenten.
Door deze brede portfolio kan Enghouse Interactive zijn klanten en partners een one-stop-shop oplossing aanbieden.
Al deze oplossingen kunnen zowel locatie gebonden geïmplementeerd worden, of als CCaaS in de Cloud, privé of publiek en zelfs een hybride implementatie is mogelijk.

Enghouse Interactive Video

Enghouse Interactive in een notedop

Enghouse Interactive is een onderdeel van Enghouse Systems Limited, een software en dienstverleningsconcern, verhandeld op de Toronto Stock Exchange, onder het symbool ‘ENGH’. Het bedrijf werd opgericht in 1984 en kende een gestage groei, enerzijds organisch, anderzijds door overname van gerenommeerde specialisten in hun domein, zoals Andtek, Arc Solutions, CosmoCom, Datapulse, IAT, IT Sonix, Syntellect, Reitek, Telrex, Trio, Voxtron and Zeaco.