Skip to main content

TouchPoint Attendant

Je receptioniste of operator vormt vaak het eerste aanspreekpunt van je organisatie. Daarom is het van essentieel belang dat je een positieve indruk maakt door de vragen van bellers efficiënt te behandelen. Met TouchPoint Attendant van Enghouse Interactive voor Skype for Business kan een receptionist of operator een uitzonderlijke service bieden via een intuïtieve interface die automatisch de relevantste en recentste informatie weergeeft. Bovendien worden de UC-mogelijkheden aangeboden door Skype for Business uitgebreid.

Waarom is een console belangrijk voor jouw bedrijf?

  • Oproepen ontvangen en doorverbinden wordt eenvoudig;
  • Operatoren kunnen oproepen vlot beheren, wat de klantervaring verbetert;
  • Operatoren kunnen efficiënter werken;
  • Een console kan complexe verzoeken verwerken; iets waar een automatische attendant niet toe in staat is.

Waarom voor de TouchPoint Attendant-console van Enghouse Interactive kiezen?

Enghouse Interactive heeft al meer dan 20 jaar ervaring in het leveren van software voor professionele klantcommunicatie met meer dan 400 tevreden Skype for Business-klanten en meer dan 10.000 ingezette contactcentermedewerkers. Skype for Business is ons snelst groeiende marktsegment en we zijn trots om als eerste speler de TouchPoint Attendant-console voor Skype for Business Online op de markt te brengen.

Functies

  • De TouchPoint Attendant-console is een modern platform zonder server dat gemakkelijk te implementeren is en waarmee operatoren onmiddellijk productief kunnen zijn.
  • Duidelijk en intuïtief design zodat je operatoren enkel de informatie krijgen die ze op dat moment nodig hebben.
  • Een eenvoudige gamificatie waardoor nieuwe gebruikers de software op een speelse, eenvoudige en interactieve manier, zonder urenlange opleidingen, onder de knie krijgen.
Menu