Wat verwachten de consumenten van een klantendienst? In elk geval niet dat ze in een woestijn terecht komen waarin ze helemaal niet gehoord worden. Hoe veranderen we de klantendienst in die oase van tevredenheid, geborgenheid en loyaliteit?
Enghouse Interactive heeft het onderzocht in samenwerking met Produkt+Markt (www.produktundmarkt.de/en/). Centraal in de enquête staan de criteria die voor een consument doorslaggevend zijn om van een hoogstaande dienstverlening te kunnen spreken: het gaat dan over wachttijden, onmiddellijk de juiste persoon aan de lijn hebben, gegevens niet moeten herhalen, … De enquête werd afgenomen in Duitsland en België.
Welke thema’s worden besproken:
- verwachtingen en prio’s: relevantie, potentieel, kwaliteit en imago
- voorkeur van communicatiekanalen
- automatisering
Gewoon hiernaast het formulier invullen en je ontvangt de survey. Neem de resultaten ter harte zodat ook jij de klantendienst werkelijk kan afstemmen op wat jouw klanten van jou verwachten.
Vul dit formulier in om de resultaten te ontvangen
Met het verzenden van dit formulier stemt u ermee in dat de Enghouse Groep (Enghouse Interactive Belgium nv, Enghouse AG, ANDTEK GmbH) contact met u opneemt via de verstrekte contactgegevens om u te informeren over producten, diensten , toekomstige webinars, evenementen en whitepapers van Enghouse. U kunt deze toestemming op ieder moment weer intrekken door u hier af te melden.