EFFICIËNTE RAPPORTERING MET HET VOXRON COMMUNICATION CENTER
2016  –  VIP-sessie

19 september, 12.30 tot 15.30 uur, Voxtron-Enghouse kantoren Temse

In amper 2 uurtjes leert u hoe u rapportering succesvol inschakelt voor uw contactcenter:

Vind snel de contactdetails van uw klanten

Voxtron Client – 1 tool die het allemaal heeft
interessant voor administrators, supervisors & agenten

Uw rapporten klaar in 4 stappen

Creëer rapporten in een handomdraai met onze handige wizard en ontvang ze automatisch in uw mailbox

De toestand van uw contactcenter bekijken? Nu.Direct.Onmiddellijk!

Ontdek de dashboards en news tickers – real-time informatie beschikbaar als webpagina en in uw Voxtron Client

Brossen voor deze sessie = Geen pienter plan

Rapportering is de sleutel tot een betere dienstverlening en winstgevendere personeelsbezetting. Dat betekent dus op termijn ook voor u een beter rapport bij uw CEO. En ook deze keer zijn de plaatsen beperkt, dus schrijf u snel in.