EVER DATED AN EXPERT?
U wil customer contact naar een hoger niveau brengen. Daarvoor moet u keuzes maken. Welke keuzes? En waarom is A beter dan B? Als klant van Enghouse Interactive mag u 1,5 uur lang onbeschaamd al uw vragen op tafel leggen bij 2 experten naar keuze. Wij gingen alvast op de koffie bij Sandra Rens, marketingmanager.
“Al onze klanten zetten in op klantentevredenheid. Ze weten dat een positieve klantenbeleving een belangrijke parameter is voor klantentevredenheid. De actie Ever date an expert? is de Enghouse-invulling om tevreden klanten te creëren. Wij willen in een vroege fase, zonder enige koopverplichting, met onze klanten kennis en ervaring uitwisselen.”
Om betere businessbeslissingen te nemen?
“Da’s inderdaad de intentie. Een sterke customer contactstrategie uitwerken is vandaag niet evident. Verschillende klantentypes hebben verschillende verwachtingen. Hoe kan een bedrijf of organisatie zich hierop organiseren? Selfservice is een belangrijke trend. Hoe kan u dit implementeren? Iedereen spreekt over multichannel. Wat betekent dit voor u?”
Technologie evolueert ook erg snel.
“We staan hier soms zelf versteld van. Toch verwacht men van bedrijfsleiders of customer contact managers dat ze vandaag beslissingen nemen die drie tot vijf jaar meegaan.”
Wat mag een bedrijf verwachten?
“Men mag schaamteloos alle vragen op ons afvuren. Wij leggen al onze kennis en expertise op tafel. Een ervaring van onschatbare waarde. Omdat customer contactcenter-oplossingen onze dagelijkse business is, weten we erg goed wat er vandaag kan en wat er morgen aankomt. Het feit dat Enghouse nu deel uitmaakt van Enghouse Systems Limited, een Canadese software- en servicesonderneming, betekent ook dat wij nu een nog internationalere input hebben. Mooi meegenomen.”
Klanten kiezen zelf wie ze willen spreken?
“Klopt. Uit zes personen mag men twee personen selecteren. Die zes personen hebben elk een verschillende passie. De ene is meer strategisch bezig, de andere meer technisch. Enzovoort. Door personen met een verschillende kennis aan te bieden, zorgen we ervoor dat klanten met de persoon met de beste meerwaarde voor hen aan tafel kan zitten.”
EVER DATED AN EXPERT? ZITTEN WE STRAKS MET U OP DE KOFFIE?
- Ga naar http://www.voxtron-letsdate.be/
- Selecteer de 2 experts die u wilt spreken
- Vul het formulier in
- Wij contacteren u om een geschikt moment af te spreken