Patrick Kusseneers is product manager bij Voxtron en staat mee in voor de ontwikkeling van de jaarlijkse, diepgaande upgrade van het Voxtron Communication Center. Feedback van de klant is daarbij essentieel!

Feedback van de klant, is het noodzakelijk?

Patrick Kusseneers: “Onze klanten zijn dagelijkse gebruikers van het Voxtron Communication Center. Zij weten als geen ander waar de pijnpunten liggen, welke features ze missen of welke rapporteringen ze nodig hebben. Zaken die voor ons als ontwikkelaar heel logisch lijken, zijn dat voor de klant misschien niet. Daarom hebben we hun feedback nodig en hechten we er ook veel waarde aan.”

Hoe krijgt Voxtron feedback van de klanten?

“In oktober lanceren we ‘Features Friday’, een gloednieuw initiatief waarmee we de klanten willen aansporen ons te vertellen waar ze nood aan hebben. Iedere vrijdag van oktober krijgen ze de vraag: ‘Hoe kan het Voxtron Communcation Center u nog beter helpen?’. Uit de antwoorden en suggesties die daaruit voortkomen, maken wij een lijst op met welke updates we zullen opnemen in welke release. Uiteraard brengen we de klanten hier ook van op de hoogte. “

En wat na ‘Features Friday’?

“Op 27 oktober 2016 gaan we nog een stap verder en nodigen we een 10-tal gebruikers uit voor een panelgesprek. De deelnemers krijgen daar de ruimte om diepgaander hun ervaringen en verwachting van Voxtron Communication Center toe te lichten. Klanten die hier graag aan willen deelnemen kunnen zich kandidaat stellen door een mailtje te sturen naar sandra.rens@enghouse.com