Enghouse biedt u geavanceerde mogelijkheden voor klanteninteracties. Zo komen uw klanten vlotter in contact met uw frontline-medewerkers. Via de gedeelde werkomgeving van Microsoft Teams contacteren uw medewerkers vervolgens uw backoffice-experts. Daardoor krijgen uw klanten de beste oplossing voor elke oproep.
Enghouse Interactive is als één van de eerste bedrijven gecertificeerd volgens het ‘Microsoft Teams Contact Center Certification Program’. Deze certificering is een kwaliteitsstempel. U mag er dus zeker van zijn dat onze oplossingen succesvol getest zijn op de kwaliteit, compatibiliteit en betrouwbaarheid die u Microsoft-oplossingen verwacht.
Communiceer effectiever
Maak gebruik van één krachtig platform om al uw communicatie te beheren
First call resolution
Verminder de gemiddelde gesprekstijd met 15 seconden dankzij CRM-verslagen die automatisch op uw scherm verschijnen
Spreek meteen met de juiste persoon
Geavanceerde doorschakeling, direct naar het juiste team of medewerker
Rapportering en zichtbaarheid
Monitor, volg en gebruik inzichten om uw resultaten te verbeteren
Klik op de video voor een korte demo van 5 minuten over het interactieve communicatiecentrum van Enghouse, geïntegreerd met Microsoft Teams.
De volledige demo bekijkt u door op de knop hieronder te klikken.
De overschakeling naar Microsoft Teams kwam in een stroomversnelling door het massale telewerk sinds de coronacrisis.
Download ons meest recente draaiboek met daarin een gedetailleerde lijst van CX-technologie die te integreren is met Microsoft Teams.
Een samenwerking met Microsoft Teams levert u tal van voordelen op. Benieuwd wat u allemaal bereikt als u Microsoft Teams integreert in uw contactcenter? Dit draaiboek geeft u de antwoorden op al uw vragen, zoals:
Of u nu een gebruiker bent van Skype voor Bedrijven, een andere PBX inzet of recent overgestapt bent naar Teams: wij bieden u een gecertificeerd Connect & Extend-contactcenter via Microsoft Teams. Daardoor werken uw essentiële frontline-medewerkers vlotter samen met de rest van de organisatie.
Verzenden
Door op ‘verzenden’ te klikken, geeft u ons de toestemming om u via mail updates over Enghouse-producten, toekomstige webinars, evenementen en whitepapers te bezorgen.
Hoe maken contactcenters de overstap naar Microsoft Teams?
In welk stadium van uw Microsoft-strategie u zich ook bevindt, Enghouse heeft de nodige expertise en ervaring om u te helpen bij de overstap van Skype voor Bedrijven naar Teams. Enghouse begeleidt uw contactcenter bij elke stap.
Medewerkers van Mayo County Council behandelen 30 tot 40% meer gesprekken sinds de implementatie van het communicatiecentrum van Enghouse Interactive. Ontdek hoe de lokale overheid haar diensten stroomlijnt en met succes de betrokkenheid van het publiek stimuleert.
Flogas Ireland heeft een efficiënte klantenservicecampagne opgezet met Microsoft Teams en het intuïtieve, gebruiksvriendelijke communicatiecentrum-platform. Hierdoor konden binnen een paar dagen 130 medewerkers van het contactcenter ingezet worden zonder dat het de klantenervaring beïnvloedde.
Bekijk de video en kom te weten hoe Landmark Information Group de overstap maakte van Lync naar Skype voor Bedrijven, en uiteindelijk naar Microsoft Teams via de contactcentertechnologie van Enghouse Interactive.
Onze technische experts demonstreren hoe het gecertificeerde Microsoft-contactcenter van Enghouse Interactive samenwerkt met Microsoft Teams. Het onderwerp van deze sessie is: Hoe werkt een Enghouse-contactcenter samen met Microsoft Teams?
Optimaliseer uw flexibiliteit via meerdere kanalen. Schakel oproepen door naar de meest geschikte callcenter-agent voor de beste klantenervaring. Dit alles op basis van klantendata en vaardigheidsbeoordelingen van medewerkers.
Enghouse Interactive is toonaangevend op het gebied van klantencommunicatie. Het contactcenter is het kloppend hart van uw bedrijf, wat mogelijkheden creëert om de service van uw bedrijf te differentiëren, maar ook om feedback te krijgen en klantenloyaliteit op te bouwen.
Met meer dan 25 jaar ervaring in diverse sectoren is ons communicatieplatform wendbaar genoeg om efficiënt te reageren op klantenvragen via elk kanaal, en reikt het bruikbare informatie aan om continue verbetering te stimuleren. Onze unieke omnichannel contactcenteroplossingen bieden u veel keuze en flexibiliteit. Ze zijn ook aanpasbaar op het vlak van implementatie, grootte, complexiteit en integratie, om een succesvolle en probleemloze interactie met de klant te garanderen, ongeacht uw budget.