“Ik heb Sven De Clercq en Spelen met klanten recent leren kennen. Drie groepen, zeven stellingen. Wie kan het best omgaan met mondige klanten? Twee uren vlogen voorbij. Een leerrijke en tegelijk amusante aanpak.”

Klanten worden steeds mondiger, zij laten het merken als ze ontvreden zijn. Is dat erg? Helemaal niet. Maar het stelt medewerkers en hun leidinggevenden wel voor uitdagingen.

Op een speelse manier neemt “Spelen met Klanten” u mee in de wereld van de klagende klant.

  • Hoe gaat u ermee om?
  • En hoe helpt u uw medewerkers om ermee om te gaan?
  • En wat als uw medewerker klaagt, ook zij worden immers mondiger, nietwaar?

Voxtron nodigt u uit

We hebben 15 plaatsen vrij voor wie het educatieve spel “Spelen met klanten” wil ervaren. Neem deel. Alleen of met maximum twee collega’s.

Praktische informatie

Datum: 9 december

Locatie: Voxtron – Hoogkamerstraat 304 – Temse

Programma:
12:30 uur: lunch
13:00 – 15:00 uur: spel
15:00 uur: koffie met lekkers

    Ja, ik wil me inschrijven voor “Spelen met klanten”.

    Brengt u collega's mee? Hoeveel?

    Geslacht: ManVrouw

    Voornaam (required)

    Achternaam (required)

    Email (required)

    Bedrijfsnaam (required)