Is je Contact Center Team klaar om

van thuis te werken

  • Wat heb je nodig om er aan te beginnen?

  • Uitdagingen en valkuilen

  • Tips & Tricks

De essentiële elementen  om continu een hoog kwaliteitsniveau op jouw klantendienst aan te houden, waar je team leden ook werken, op kantoor of thuis!

Anywhere Access

Overal connectie

Elke agent moet vanuit gelijk welke plek kunnen werken met enkel een PC, een Internet connectie en een headset ter beschikking.

Feature Consistency

Zelfde beschikbaarheid van functionaliteit

Zorg ervoor dat jouw klanten een zelfde niveau van service en functionaliteit krijgen, waar de agent dan ook werkt, van thuis of op kantoor.

Ease of Use

Ultiem gebruiksgemak

Agenten moeten makkelijk van thuis kunnen werken, zonder de infrastructuur op kantoor.

EnghouseCloud Contact Center – Simply Elevate

Studies tonen aan:

  • 73% van de gebruikers van een Cloud Contact Center verhuist naar Cloud voor een verhoogde en flexibele beschikbaarheid
  • 62% van de gebruikers van een Cloud Contact Center verhuist naar de Cloud om IT vrij te maken voor werk aan strategische initiatieven.
  • 70% verhuist naar Cloud voor een betere beveiliging

Sedert de Covid-19 gezondheidscrisis werden vele bedrijven verplicht over te schakelen naar het werken van thuis uit voor alle medewerkers. Zo ook de vele contact center medewerkers. Meteen nog een groot voordeel van werken in de Cloud: makkelijk en snel opzetten van het contact center van thuis uit. Waar jouw agenten zich ook bevinden, werken van thuis uit is makkelijk en jouw klanten zullen absoluut het verschil niet merken.

 

Lees er hier alles over.Lees er hier alles over.

eBook: Telewerken voor het Contact Center

Doe deze check voor het optimaal laten draaien van je contact center als iedereen van thuis werkt!  Neem alvast voorsprong met deze handleiding en download ze nu.

  • Welke instrumenten heb je nodig?
  • Wat kan je doen om de transitie voor je klanten zo onzichtbaar mogelijk te laten verlopen?
  • Zijn er tools die je kunnen helpen?
  • Hoe kan je je personeel helpen?
  • Wat kan je doen om alvast de toekomst voor te bereiden?
Download de handleidingDownload de handleiding

Contacteer ons en laat ons precies weten wat je wil.
En als het dringend is, dan weten wij dat ook graag.

Als je contact center up&running moet houden met agenten die van thuis werken, dan heeft Enghouse Interactive voor jou twee opties die we met onze Cloud oplossing kunnen garanderen. En dit binnen enkele uren operationeel:

  1. Het bestaande contact center platform ondersteunt de bestaande agenten die van thuis werken
  2. Een snelle uitrol van het Enghouse Cloud Contact Centre naar nieuwe telewerkers op andere plaatsen

Enghouse Cloud Contact Center software is binnen enkele uren opgezet en operationeel.  Jouw agenten werken van waar dan ook met enkel een PC, een goeie internet connectie en een headset.

Vul het formulier in om met onze experten te spreken.

De voordelen van het thuiswerken voor een contact center

Veranderende klantenverwachtingen, onstabiele marktvoorwaarden en een groeiend tekort aan talent,  dat zijn enkele van de redenen waarom bedrijven meer en meer alternatieve manieren zoeken om hun contact center te laten draaien.  Getrainde agenten installeren met de juiste technologieën in een robuuste en veilige ‘work-from-home’ omgeving kan zowel de capaciteit als de productiviteit van jouw contact center een serieuze boost geven.

Agenten die van thuis werken, kunnen relatief makkelijk en op korte termijn ingezet worden. Op deze manier bieden ze onmiddellijke support in fluctuerende, ongeplande vraag- en seizoenspieken. Work-from-home contact centers bieden bedrijven dan ook niet alleen schaalbaarheid, maar ook wendbaarheid om de klantenervaring hoog te houden evenzo de rentabiliteit. Maar evenzeer de kans om de work-life balans van de medewerkers te verbeteren.

Access a wider talent pool

 Meer agenten beschikbaar op meer plaatsen

Ensure business continuity

Verzeker de business continuïteit!

Easily ramp up or down

Makkelijk op- of neerschalen als je je moet aanpassen aan onvoorziene gebeurtenissen of wijzigingen in contact volumes

Minimize carbon footprint

Verklein je ecologische voetafdruk en creëer een positieve impact op het milieu met minder verplaatsingen van en naar kantoor

Improve staff productivity

Verhoog de productiviteit van je medewerkers en vermijd dat ze de organisatie verlaten

Enhance customer satisfaction

Klantentevredenheid en trouw, daar draait het om!

Dit interesseert je misschien ook nog…

ContactBabel: The Inner Circle Guide to Contact Centre Remote Working Solutions

ContactBabel: ‘The Inner Circle Guide to Contact Centre Remote Working Solutions’

Dit rapport toont hoe je kan migreren naar een telewerk model. Daarbij komt nog het volgende: hoe hou je de motivatie en de performantie van medewerkers hoog? Welke kosten kan je verwachten? Hoe schakel je self-sevice en andere digitale kanalen in om eventuele stijgingen in contact volume of afwezigheden van medewerkers op te vangen?

DOWNLOADDOWNLOAD
A Quick Guide to Remote Working for the Contact Centre

Een Handleiding: telewerken in het Contact Center

Deze handleiding neemt je mee in alle belangrijke overwegingen om jouw contact center medewerkers van thuis uit te laten opereren, zoals hard- en software noden, connectiviteit en beveiliging, planning en manieren om het voor jou en je medewerkers zo soepel mogelijk te laten verlopen.

DOWNLOADDOWNLOAD
Blog: When Home is the New Office

Blog: Wanneer thuis het nieuwe kantoor wordt…

Het is in tijden van crisis al altijd belangrijk geweest om thuiswerkers ‘aan en af’ te kunnen switchen, gebruik makend van technologie, online en cloud capaciteit. Nu komt daar nog de technologie van de realtime video collaboratie bij om de hele customer experience nog te verrijken. Lees de blog nu (Engelstalig)

LEES DE BLOGLEES DE BLOG
Top 4 Challenges Solved by Video Collaboration

Welke uitdagingen lossen we op met Video collaboratie?

Bedrijven begrijpen vandaag maar al te goed dat de medewerkers nood hebben aan efficiënte en effectieve samenwerkingsmogelijkheden als we niet fysiek bij elkaar mogen komen. Met de juiste videoconferencing technologie kan alvast aan alle verwachtingen voldaan worden.

LEES DEZE HANDLEIDINGLEES DEZE HANDLEIDING

Spring in actie – 6 tips voor een geslaagde migratie

Volgens DMG Consulting is reeds 62% van de organisatie overgegaan naar Cloud Contact Center oplossing. Inderdaad, switchen van on-premise naar een Cloud oplossing biedt veel mogelijkheden: veel meer flexibiliteit, nieuwe en vaak betere kostenstructuren, … In deze gids geven we jou aan de hand van zes tips hoe je het best migreert van on-premise naar Cloud.

DOWNLOADDOWNLOAD
Enghouse Cloud Contact Centre Brochure

Enghouse Cloud Contact Centre Brochure

Enghouse Cloud Contact Center software is betrouwbaar, veilig en altijd beschikbaar. Onze oplossing werkt zowel voor de kleinste als de grootste organisatie. Andere business applicaties, zoals CRM tools worden zonder probleem mee geïntegreerd.

DOWNLOADDOWNLOAD