UZ Brussel: “Vlekkeloze communicatie is cruciaal voor een ziekenhuis.”
Acerta bellen? Vlotter dan ooit.
Hoe ervaarden Acerta en telefoniepartner Proximus dit project?
Mutas garandeert zijn klanten bereikbaarheid en efficiënte opvolging
Hoe Mutas klanten bereikbaarheid en efficiënte opvolging garandeert
Rapportering in contactcentra
Hoe outbound marketing iets positiefs wordt
Het Voxtron Communication Center helemaal klaar om een sterke tandem te vormen met the next best thing in customer communication: Skype.
The big challenge van… Gerechtsdeurwaarder Groenewegen (NL)
Uitdaging: meer en persoonlijkere contacten / Opmerkelijk: Iedereen contactcentermedewerker!
Multichannel, trend of evolutie ?
De behoefte aan een multichannel aanpak groeit naar aanleiding van een behoefteverandering bij de consument.
100% klaar voor uw toekomst
Hoe bouwen we vandaag een productportfolio dat de uitdagingen van morgen tackelt? Omdat Voxtron-Enghouse er (terecht) prat op gaat de uitdagingen van elke contactcentermanager te kunnen oplossen, willen we nu die aanpak uitdiepen. Duurzamer maken.
The big challenge … wat agenten willen
Recent werd contactcenter agenten gevraagd welke kleine aanpassingen een enorme verbetering zouden
betekenen voor hun (werk)leven. De antwoorden zijn verbluffend en begrijpelijk. Van betere tools tot gelijke
doelstellingen voor iedereen. Dé rode draad door al hun wensen is wel unaniem: behandel ons zoals je wil dat wij de klanten behandelen.
Rapportering in contact centers – een grote uitdaging
Werken in een contactcenter staat garant voor hectisch werk, onverwachte pieken en dalen in workload, wisselende acties en bezigheden en variërende personeelsbezettingen. Daardoor wordt het moeilijk voor een contactcentermanager om naast zijn andere taken, nog een duidelijk overzicht te hebben op de huidige situatie, aankomende probleemmomenten of ieders individuele bijdrage aan de prestaties van de hele afdeling.
Skype for Business – the next big thing?
Ons Voxtron Communication Center (VCC) krijgt vaak lof voor zijn veelzijdigheid en compatibiliteit met externe systemen of nieuwe applicaties. En ook nu lijkt VCC helemaal klaar om een sterke tandem te vormen met the next best thing in customer communication: Skype for Business.