Skip to main content

webinar - skype for business
Webinar – De zoete smaak van Skype for Business voor uw customer service

Agenda

  • Waarom Skype for Business in uw customer contactcenter overwegen?
  • 1 tool – 4 contactmogelijkheden: chat, bellen, beeldbellen, schermdelen
  • Automatisering zorgt voor gebruiksvriendelijkheid en snellere responstijd
  • Enkele use cases
  • Wat u moet weten over de technische integratie

Praktisch

  • Spreker: trainingsmanagerPascal Smet
  • Maandag 24 april 2017 – 13:00 uur
  • U ontvangt een loginbevestiging met een link

En … waarom Skype for Business zoet smaakt?

Voor wie deelneemt aan ons webinar hebben we een doos heerlijke chocolade klaarstaan. Als dank voor uw deelname en omdat we u met dit webinar van uw lunchpauze weghouden. Zo koppelen we het nuttige aan het aangename.

Lees de meerwaarde van Skype for Business in uw customer service center kennen zonder 1 meter file

    Geslacht: ManVrouw

    Voornaam *

    Achternaam *

    Email *

    Bedrijfsnaam *

    Gelieve de doos chocolade te leveren op het volgende adres:

    Straat & nr *

    Postcode *

    Gemeente *

    * - alle velden zijn verplicht.

    Menu