Rapport:

The European Contact Centre Decision-Makers’ Guide

De European Contact Centre Decision-Makers-gids is een gezaghebbend, onafhankelijk rapport van analisten bedoeld om beslissers op het gebied van klantcontact in Europa te voorzien van de meest recente analyses en gegevens uit hun branche.

Het 104 pagina’s tellende rapport is samengesteld aan de hand van een enquête onder 168 contact centers in Europa en biedt gedetailleerde gegevens en inzicht in:

  • HR-referentiewaarden: uitval, absentie en salarissen van agenten
  • Referentiewaarden voor de prestaties van contactcentra: activiteit van agenten, duur van gesprekken, afgebroken gesprekken, antwoordtijd, oplossingspercentage en aantal doorgeschakelde gesprekken
  • Omnichannel en kosten per contact
  • Verspreiding van thuis werken
  • Cloudgebaseerde contactcentrumoplossingen
  • Klantervaringen en klachtafhandeling
  • Gebruik van technologie en planning
  • Groeicijfers van contact centers

De resultaten zijn onder andere vergeleken met die van contact center branches in Groot-Brittannië en de Verenigde Staten.

Vul onderstaand formulier in om de “The European Contact Centre Decision-Makers’ Guide” (in het Engels) gratis te downloaden.

Nu gratis downloaden!

Met het verzenden van dit formulier stemt u ermee in dat de Enghouse Groep (Enghouse Interactive Belgium nv, Enghouse AG, Voxtron GmbH, Andetk GmbH) contact met u opneemt via de verstrekte contactgegevens om u te informeren over producten, diensten , toekomstige webinars, evenementen en whitepapers van Enghouse. U kunt deze toestemming op ieder moment weer intrekken door u hier af te melden.