Op de CCW in Berlijn toont de provider zijn uitgebreide productportfolio voor on-premise en cloudgebruik.
Op de CCW (Berlijn, 19 – 21 februari) stelt Enghouse Interactive in Hal 2, stand B23/B25 een uitgebreide productportfolio voor met oplossingen voor kleine en middelgrote bedrijven en voor de cloud. Hiermee benadrukt Enghouse zijn claim als provider die de juiste oplossing kan bieden voor elke behoefte en bedrijfsgrootte, vanuit de cloud of on-premise.
Van Skype voor Bedrijven tot teams
Aan stand B23/B25 in Hal 2 geven deskundigen van Enghouse o.a. informatie over hoe bedrijven eenvoudig kunnen overschakelen naar de cloudgebaseerde samenwerkingssoftware van Microsoft Teams. Bijvoorbeeld omdat ze hun lokaal telefoonsysteem of Skype voor Bedrijven willen vervangen of omdat de vereisten in het bedrijf veranderd zijn. Gebruikers kunnen hun bestaande on-premise contactcenteroplossing van Enghouse met alle ingebouwde applicaties volledig behouden. Het is niet nodig te investeren in een nieuwe infrastructuur.
Momenteel kunnen gebruikers spraakfuncties van Microsoft Teams in het contactcentrum gebruiken. Er kunnen andere communicatiemedia worden aangesloten, zodra Microsoft de bijbehorende interfaces ter beschikking stelt.
Reageer met hoge flexibiliteit op de behoeften van de klant
“We ondersteunen bedrijven vooral wanneer hun behoeften veranderen”, zegt Rüdiger Bohn, CEO en Managing Director van Enghouse AG voor Centraal-Europa. “Dat betekent dat we serviceproviders toekomstbestendige en schaalbare oplossingen bieden die aansluiten bij de huidige trends en zelfs de meest veeleisende verwachtingen van klantenservice.”
Afhankelijk van de individuele vereisten heeft Enghouse voor zijn klanten een eenvoudig te installeren oplossing voor midden- en kleinbedrijven in zijn portfolio of een complex systeem dat kan worden geïntegreerd in bestaande bedrijfsomgevingen.
Voor elke behoefte: on-premise en cloud
Met de uitbreiding van zijn productportfolio houdt Enghouse ook rekening met de toegenomen wens van veel bedrijven voor clouddiensten. Klanten kunnen nu ten volle profiteren van de flexibiliteit en kosteneffectiviteit van een cloudoplossing. Bedrijven die daarentegen niet van plan zijn om over te stappen naar de cloud, kunnen echter blijven bouwen op de voordelen van een on-premise oplossing van Enghouse die zelfs aan de meest complexe behoeften voldoet en rekening houdt met de evoluties van andere geïntegreerde dienstverlening in de cloud.
CCW-bezoekers kunnen aan de Enghouse-stand ook informatie vinden over de nieuwste functies van de omnichanneloplossing VCC in de huidige versie. Deze omvat o.a.:
- Toegankelijkheidsvereisten voor het webcentrum. Naast blinde en slechtziende medewerkers kunnen nu ook teamleiders zonder of met slecht gezichtsvermogen werken in het contactcentrum – inclusief Skype voor Bedrijven.
- Geoptimaliseerde integratie van Skype voor Bedrijven. Inkomende oproepen of chats via Skype voor Bedrijven kunnen overschakelen naar andere kanalen.
- Het nieuwe databasemodel maakt de fysieke gegevensscheiding van klanten en een grotere schaalbaarheid mogelijk en vereenvoudigt de naleving van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Enghouse blijft investeren in zijn omnichanneloplossingen om te voldoen aan de eisen van flexibele, uiterst beschikbare en schaalbare oplossingen voor contactcenters voor bedrijven, o.a. met het beheer van 10.000 agenten via alle kanalen.