In the Media

Enghouse Interactive delivers technology and expertise to maximise the value of every customer interaction. We have developed a comprehensive portfolio of interaction management solutions. Core technologies include contact centre, attendant console, self service and quality monitoring solutions that support any telephony environment, on premise or in the Cloud. Enghouse Interactive has thousands of customers worldwide, supported by a global network of partners and more than 700 dedicated staff across the our international operations.

Wednesday 7th Sep 2022

Enghouse Systems neemt SaaS-aanbieder VoicePort over

Markham, Ontario en Rochester, New York – Overname biedt selfservice-oplossingen voor klanten van mediabedrijven.
Read more...

Wednesday 6th Jul 2022

Enghouse AG neemt NTW Software GmbH over

Leipzig, Duitsland en Innsbruck, Oostenrijk – Het in Duitsland gevestigde Enghouse AG heeft NTW overgenomen, dat een reeks producten levert, van een attendant console tot contactcenters voor organisaties in alle maten, voornamelijk binnen het Cisco-marktsegment.
Read more...

Thursday 23rd Jun 2022

Enghouse Systems Limited neemt Competella AB over

Markham, Ontario, en Stockholm – De aanbieder van contactcentersoftware richt zich op de Scandinavische en Zwitserse markten. Competella biedt een compleet platform voor contactcentra dat is ontwikkeld om het aanbod van Microsoft Teams te verbeteren.
Read more...

Tuesday 14th May 2019

Succesvolle productlancering in Centraal-Europa

Temse, België – Succesvolle productlancering in Centraal-Europa Toonaangevende medische technologieprovider onder de indruk van de prestaties van de contact center oplossing EICC van Enghouse Interactive. MED-EL is het eerste bedrijf in Centraal-Europa dat...
Read more...

Monday 11th Feb 2019

Enghouse Interactive: hulp in de strijd tegen kanker

Temse, België – Ondanks een zware ziekte toch een paar zorgeloze dagen beleven. De Belgische kankervereniging „Stichting tegen Kanker“ maakt dit mogelijk via een zomerkamp voor kinderen met kanker. Enghouse Interactive ondersteunt dit initiatief met een speciale donatie.
Read more...

Wednesday 6th Feb 2019

Enghouse Interactive: de juiste oplossing voor elke behoefte

Temse, België – Op de CCW (Berlijn, 19 - 21 februari) stelt Enghouse Interactive in Hal 2, stand B23/B25 een uitgebreide productportfolio voor met oplossingen voor kleine en middelgrote bedrijven en voor de cloud. Hiermee benadrukt Enghouse zijn claim als provider die de juiste oplossing kan bieden voor elke behoefte en bedrijfsgrootte, vanuit de cloud of on-premise.
Read more...

Thursday 12th Jul 2018

Cloud Computing: Award voor Enghouse Interactive

Temse, België – De „Platinum Contact Center Awards“ beoordelen uitstekende prestaties van dienstverlenende bedrijven en hun innovatieve oplossingen in Spanje. Enghouse Interactive heeft samen met zijn partners Ávoris en Telefónica de onderscheiding voor het beste IT-project gekregen op basis van de cloud-gebaseerde contactcentrumoplossing „CCSP“. De prijsuitreiking vond plaats tijdens een gala in Madrid.
Read more...

Monday 19th Mar 2018

Enghouse Interactive stelt Rüdiger Bohn aan als Managing Director

Temse, België – Enghouse Interactive heeft Rüdiger Bohn aangesteld als nieuwe Managing Director. De specialist in sales en customer care is verantwoordelijk voor de regio’s DACH, Benelux en Frankrijk. Bohn wil de partnerdistributie verder stimuleren en Enghouse op lange termijn vestigen als onmisbare partner voor Customer-Experience-oplossingen, zowel voor Cloud-oplossingen als lokaal.
Read more...