Bruikbare inzichten om de ervaring van de klanten nog beter te maken
Enghouse Interactive AI Insights Oplossing – Vecko
De Oplossing?
Vecko gebruikt Conversational Artificial Intelligence (AI) om naar de ‘voice of the customer’ te luisteren. Deze bruikbare inzichten haalt Vecko uit een veelvoud van digitale media (met een score hoger dan 95% wat accuraatheid betreft). Organisaties krijgen zo een antwoord op het ‘waarom’, verstopt in NPS scores en CSAT feedback. .
Vecko zorgt in het algemeen voor een betere ervaring bij uw klanten. Omdat het zeer snel de problemen kan detecteren die een serieuze rem kunnen betekenen in het behoud en het succes van klantentrouw.
Vecko vereenvoudigt het begrip van klanten feedback door gebruik te maken van eigen analyses, op maat ontwikkelde algoritmes, samen met grondige kennis van het industrie-specifieK taalgebruik, terminologie, zinsbouw en andere eigen insteken om zo tot 95% juistheid van de klantencommunicatie te komen. Geen extra ontleding, verwerking of validatie nodig.
Waarom kiezen voor AI Insights met Vecko?
ANALYSEER SNEL WAT UW KLANTEN ZEGGEN
IDENTIFICEER BELANGRIJKE TRENDS
OPTIMALISEER SERVICE LEVELS
VERSNEL NIEUWE PRODUCT ONTWIKKELING
INTUITIEVE VISUELE GUI MANAGEMENT INTERFACE
OPEN STANDAARD GEBASEERDE API
GEMAKKELIJK TE SCHALEN
TOEGANG VAN EENDER WAAR
Wat is voor U de beste optie voor installatie?
VOLGEND WEBINAR
Hoe agenten met behulp van AI de customer experience verbeteren
21 oktober | 5pm CET
Met Artificial Intelligence (AI) kunnen Contact Centres de klantenervaring fundamenteel veranderen. Vanaf het eerste moment van contactname tot het laatste, alle touchpoints die klanten ondergaan in deze customer journey kunnen gebruik maken van AI. En dat met maar één doel: de ervaring die klanten hebben uniek maken!
Op 21 oktober kan je luisteren naar onze keynote sprekers als ze het over de verschillende Artificial Intelligence technologieën zullen hebben. Maar ook hoe AI kan ingezet worden om bruikbare inzichten te krijgen in de customer journey en de klantenervaring beter te maken. Gedurende het webinar zal u er ook getuige van zijn hoe ons product Vecko organisaties hervoor de juiste informatie bezorgt. U zal ook een aantal aanbevelingen meekrijgen om de klantenervaring nog beter te maken.
Dit wil u niet missen. Reserveer nu jouw plaats!
FEATURED SPEAKERS
VP & Principal Analyst, FORRESTER
Product Director, ENGHOUSE INTERACTIVE
VP of Product Marketing, ENGHOUSE INTERACTIVE
SCHRIJF JE HIER IN
Door op de button ‘verzenden’ te drukken, gaat u ermee akkoord dat Enghouse Interactive u contacteert voor andere Enghouse producten, diensten, webinars en whitepapers. U kunt deze toestemming op ieder moment weer intrekken door u hier af te melden.
The Three Customer Service Megatrends In 2020: Fuse AI And Agents To Drive Better Experiences
Waarom je dit rapport moet lezen?
Automatisering en AI zijn nog altijd aan een opmars bezig in klantendienst omgevingen. En de bedrijven plukken er zeker de vruchten van. Organisaties worden efficiënter, ze leveren aangepaste ervaringen, ontdekken nieuwe bronnen van inkomsten en herontdekken business modellen.
Automatisering en AI veranderen ook het werkveld: agenten werken sneller en slimmer en zijn meer tevreden. Het rapport onthult de top 3 trends voor een klantendienst waarmee de managers van morgen rekening zullen moeten mee houden in 2020.
Wat brengt het bij?
- Slechte customer service kost handenvol geld
- Agenten zullen niet langer essentieel zijn om een klantendienst uit te breiden
- Agenten kunnen nu de meer complexe issues behandelen
- De job van de contact center agent verandert als AI in beeld komt
Deze infografiek bewijst hoe agenten die ondersteund worden met AI de klanten een topervaring kunnen meegeven.
Lees ook deze om meer te weten te komen
Waarom AI Insights – Vecko ?
DOWNLOAD BROCHURE
Kort overzicht
DOWNLOAD BROCHURE
Graag eerst meer informatie?
CONTACTEER ONS NU
Met uw gegevens in handen contacteren wij u zo snel mogelijk.
Door op de button ‘verzenden’ te drukken, gaat u ermee akkoord dat Enghouse Interactive u contacteert voor andere Enghouse producten, diensten, webinars en whitepapers. U kunt deze toestemming op ieder moment weer intrekken door u hier af te melden.
Over Enghouse Interactive
Wij zijn ’s werelds meest betrouwbare aanbieder van contactcenter technologieën. Onze staat van dienst heeft ons tot een wereldwijd merk gemaakt met een verbintenis die we aangaan met onze klanten, onze medewerkers, onze klanten en onze aandeelhouders.
Enghouse Interactive is een dochteronderneming van Enghouse Systems Limited (TSX: ENGH). Als toonaangevende wereldwijde leverancier van software- en serviceoplossingen voor contactcenters verbeteren we de klantenservice en transformeren we het contactcenter van een kostenplaats naar een sterke groeimotor. Onze oplossingen stellen bedrijven in staat om waardevol inzicht te krijgen in de dagelijkse interacties met klanten, waardoor ze hun klantenbinding kunnen aanhouden en nieuwe manieren kunnen ontdekken om waarde te creëren.
Wereldwijd bedienen de business units van Enghouse Interactive meer dan 10.000 klanten in meer dan 100 landen. Daarbij voldoen we aan de lokale wettelijke eisen en ondersteunen we elke telefonietechnologie – of die nu on-prem of in de cloud is. Op deze manier zorgen we ervoor dat de klanten van onze klanten op elk moment, overal en via elk kanaal bereikbaar zijn.