Skip to main content

Enghouse Interactive optimaliseert al uw contacten via

Tel. | Fax | Mail | SMS | Web | Chat | Social | Post

De kracht van het lege blad

 

Wij vertrekken vanuit de kracht van het lege blad.
Geef ons een leeg blad. Het stimuleert de creativiteit en het out-of-the-box-denken. Zo komen we op originele ideeën en baanbrekende oplossingen. Zo maken we voor u een systeem dat aansluit bij de specifieke situatie van uw organisatie en klantenservice.

Let wel: vertrekken van een leeg blad is niet hetzelfde als vertrekken van nul. Wij leggen al onze kennis en ervaring op tafel om dat lege blad in te vullen. Check het maar.

Enghouse Interactive vindt altijd een oplossing.
We vinden altijd een oplossing. Dat heeft te maken met onze ingesteldheid: wij willen laten zien wat we kunnen, keer op keer. Het heeft ook te maken met de unieke, flexibele manier waarop onze systemen in elkaar zitten: die laten de meest onwaarschijnlijke oplossingen toe. En natuurlijk zitten onze engineers er voor iets tussen. Gedreven als ze zijn, willen ze elk probleem doorgronden en oplossen. En ze slagen daar ook in. Check het maar.

Uw klantendienst op z’n best!

Creëer een positieve customer experience waarmee u het verschil maakt!The Inner Circle Guide to Self Service

  • Uw klant kiest het communicatiekanaal dat zijn/haar voorkeur geniet
  • Maximaliseer de kans dat hij/zij bij de persoon terechtkomt die écht een meerwaarde voor hem/haar kan betekenen
  • Reduceer de wachttijden tot het minimum
  • Stuur relevante boodschappen tijdens het wachten of tijdens piekperiodes
  • Laat uw klant zelf zijn vragen beantwoorden met een efficiënte self-service

Geef uw agenten de tools die ze echt gelukkig maken!

  • Oproepen waarvoor ze écht een meerwaarde kunnen betekenen
  • Beschikken over alle relevante informatie om klanten verder te helpen
  • Werken efficiënt en zonder onnodige tussenstappen

Team leaders en customer contact managers worden echte coaches

Enghouse Interactive levert gebruiksvriendelijke tools waarmee teams echt aan de slag kunnen gaan: intuïtieve interfaces, realtime analyse en feedback, monitoring over vele facetten (volume, pauses, tonatie,…), uitgebreide zoekfuncties.  Uw customer service wordt naar een hoger niveau getild.

En de winnaar? Uw klant en uw bedrijf.

Een customer experience die zich onderscheidt van anderen, heeft maar één consequentie: loyale klanten!

Enghouse Interactive customer contact suite

Voor elke uitdaging in uw customer contactcenter… heeft Enghouse Interactive een oplossing


Enghouse Interactive contactcenter-software is modulair opgebouwd en laat ons toe een oplossing te ontwikkelen voor elke uitdaging in uw customer contactcenter.

Van operator console, over kleine, mid-sized tot enterprise contactcenter-oplossingen; cloud, hybride of on-premise; capex of opexopex, …

U zegt het. Enghouse Interactive levert het.

Feature in de kijker

ZELFLEREND IVR-SYSTEEM ZORGT VOOR MINDER IRRITATIE BIJ DE BELLER

U kan het zich ongetwijfeld levendig voorstellen? U belt voor de derde maal naar een zelfde bedrijf of organisatie en moet telkens opnieuw dat vervelende “voor x, druk 1; voor y, druk 2” passeren. Hoeft niet meer. Een zelflerend IVR-systeem onthoudt keuzes van de beller en vraagt ze niet opnieuw. Een pluspunt voor wie customer experience hoog op de agenda zet.

Enghouse Cloud Contact Center

Ontdek de Cloud oplossing van Enghouse Interactive!
Schaalbaar. Flexibel. Krachtig. Bewezen.

EnghouseCloud Contact Center heeft voor de gebruikers een breed aanbod van omni-channel features in een zeer intuïtieve interface.  Geniet van instant schaalbaarheid en dit in combinatie met totale flexibiliteit en betrouwbaarheid die tegemoet komt aan alle  bedrijfskritische noden van jouw organisatie.

Het Enghouse voordeel

Verminder de tijd om volledig operationeel te zijn ten opzichte van de implementatie van on-premise systemen. Migreren naar de Cloud brengt
al jouw bedrijfskritische gegevens samen zodat je beter en sneller beslist.  Pas jouw organisatie aan aan de veranderende tijden en
groei, zonder kopzorgen over hardware planning of IT pushback. Reageer op het moment zelf, voeg agenten en functionaliteiten toe om aan de
vereisten van dat ene piekmoment te voldoen.

EnghouseCloud Contact Center ondersteunt de essentiële databeveiligingsvereisten, waaronder SOC2,  HIPAA en PCI. Met de browser-based TouchPoint agent user-interface kunnen agenten en teamleiders efficiënter en sneller werken. Met EnghouseCloud Contact Center kan jij je volledig concentreren op de core business, vermijd je onnodige uitgaven en verlaag je de IT kosten.

Hier vind je alle informatie omtrent EnghouseCloud Contact Center. En kan je een demo aanvragen.

Menu