Skip to main content

Cloud Contact Center Software voor een efficiënte en klantgerichte organisatie.

Special Offer

Van kostenplaats tot bron van inkomsten.

De klant van vandaag verwacht een snel antwoord en gepersonaliseerde service – altijd, overal en via eender welk toestel of communicatiekanaal. Of je nu met klanten in gesprek gaat of patiënten helpt, je hebt een krachtige en efficiënte contact center oplossing nodig met een compleet aanbod aan functies, zodat je ook de meest veeleisende klant tevreden kan stellen en tegelijk een rendabele organisatie blijft runnen.

Omni-channel communicatie
  • Ga naadloos over van spraak, e-mail, sms, webchat naar sociale media, video en meer
  • Intelligente Routering via een universele wachtrij voor alle mediatypes
Outbound Dialing
  • Weergave op basis van lijsten, progressieve en voorspellende belmodi
  • Geavanceerde algoritmen
  • Geavanceerde compliance met de sector
Artificiële Intelligentie
  • Beter zakelijk inzicht
  • IBM Watson
  • Boost de efficiëntie van je agenten
  • Uiterst nauwkeurige, geautomatiseerde antwoorden
Geïntegreerde self-service
  • Touchtone en spraak, NLU, visuele IVR, melding uitgaande oproepen en mobiele apps
  • Volledig geïntegreerd in oproeprouteringsprocedures
  • Provisioning Portal voor gemakkelijke onboarding
Rapportering
  • Realtime en historische rapportering
  • Complete weergave op 360 graden
  • Standaard en gepersonaliseerde rapportering
Recording & Quality
  • Leef de compliance vereisten na
  • Helpt bij benchmarking en bijscholing
  • Multimedia- en schermopnames
Integratie mogelijkheden
  • Open API Suite
  • Flexibiliteit aan klant- en serverzijde
  • Ingebed of naast elkaar
Web Accessible Interfaces
  • Agent, Supervisor en administratieve en support SSO
Voice Switching Capabilities
  • Ingebouwde soft phone, IP desk phone, Skype for Business integratie
Social messaging
  • Maak contact via alle populaire messagingplatforms, zoals sms, WhatsApp, Facebook Messenger
  • Nieuwe kanalen toevoegen is eenvoudig, geen IT nodig

Veilig in de Cloud

Enghouse Cloud Contact Center ondersteunt de essentiële databeveiligingsvereisten, waaronder SOC2, HIPAA en PCI. Door je infrastructuur en diensten naar de cloud te verhuizen, verbeter je de beveiliging en heb je meer controle over je infrastructuur en je gebruikers.

Breng je business in een stroomversnelling

Wanneer je business groeit en de verwachtingen van de klant veranderen, wil je je daar gewoon aan kunnen aanpassen zonder je zorgen te moeten maken over hardwareplanning of IT-problemen. Met Enghouse Cloud Contact Center kun je gemakkelijk agenten of nieuwe functies toevoegen, waardoor je snel kunt inspelen op veranderende behoeften en piekmomenten.

Verhuis zonder moeite naar Cloud

Jouw organisatie heeft veilige, flexibele implementatie-opties nodig. Met Enghouse Cloud Contact Center stap je zonder zorgen over naar de cloud, zonder in te leveren op functionaliteit.

Gemak in installatie, gemak in gebruik.

Enghouse Cloud Contact Center biedt uitgebreide omnichannel-functies met een intuïtieve interface voor een snelle opbouw en een naadloze integratie met bestaande systemen. Ingewikkelde opleidingen zijn niet nodig.

Geef je agenten wat ze echt nodig hebben

Je agenten kunnen zich focussen op elke interactie, gebruikmakend van AI en slimme bots. Enghouse Cloud Contact Center biedt suggesties en relevante informatie om je medewerkers en je klanten te ondersteunen en een gepersonaliseerde ervaring te bieden. Profiteer van intuïtieve hulpmiddelen en krachtige analytics, zodat elke medewerker het beste uit zichzelf haalt.

Enghouse CCaaS

Alles-in-één-oplossing met tal van functies

Maak gebruik van de nieuwste omnichannel customer engagement-functie en profiteer van onmiddellijke schaalbaarheid, bedrijfsflexibiliteit en analytics. Enghouse Cloud Contact Center geeft je medewerkers de middelen in handen om te communiceren, samen te werken en gebruik te maken van data om de best mogelijke klantenervaring tot stand te brengen.

Enghouse CCaaS

Een excellente klantenservice – overal en altijd, via eender welk kanaal en op eender welk toestel.

We helpen je graag verder met al je vragen!

Menu