Portfolio en gebruikerservaring verminderen het risico
De gebruikersinterface (UI) van Enghouse Interactive vertegenwoordigt een strategie voor zowel front- als back-end portfolio-integratie. De klantgerichte, contextgevoelige, uitbreidbare, analytische en op samenwerking gerichte client met lage voetafdruk staat nu centraal in onze oplossingen voor middelgrote en zakelijke contactcenters. Deze meeslepende interface is het resultaat van jarenlange analyse van de workflow van agenten en supervisors en de input van de klant-eindgebruikers. Dit betekent dat snelgroeiende middelgrote organisaties met zekerheid gebruikers in een vertrouwde omgeving kunnen migreren door de meest gebruikte tool te behouden. Realtime informatie, kwaliteitsmanagement en ‘contextbewuste’ functionaliteit maximaliseren de efficiëntie, terwijl het efficiënte en compacte profiel van de UI enerzijds voorkomt dat de desktop vol rommel komt te staan en anderzijds dat er geen informatie-overload is voor gebruikers die zowel ‘channel hop’ uitvoeren als tegelijkertijd werken in CRM en andere zakelijke toepassingen. De modulaire aanpak van Enghouse Interactive biedt flexibiliteit om functionaliteiten toe te voegen en nieuwe markten te betreden wanneer dat nodig is, met een kleiner risico.
Een ander belangrijk onderscheidend element is dat Enghouse Systems (TSX: ENGH), onze moedermaatschappij en een van Canada’s grootste softwarebedrijven, niet alleen een omzetsverhoging heeft gerealiseerd van ongeveer $10 miljoen in 2002 naar ongeveer $308,0 miljoen in 2016, maar ook schuldenvrij is. Deze stabiliteit, gekoppeld aan een agressieve acquisitiestrategie, stelt ons in staat om innovaties snel op de markt te brengen, terwijl we de voortdurende groei en verbetering van onze portfolio mogelijk maken met specifieke toevoegingen die aan de behoeften van de markt voldoen