Skip to main content

Skype for Business: 1 tool, 4 nieuwe contactmogelijkheden

U kent wellicht Skype. Dan kent u ook Skype for Business. Het is Skype aangevuld met extra functionaliteiten voor uw businessomgeving. En net dat maakt Skype for Business dan weer erg interessant voor customer contactcenters die inzetten op een positieve klantenbeleving. Waarom en hoe?

Uw klanten houden ervan u te kunnen contacteren via het kanaal dat ze zelf het liefst gebruiken. In geval van een ongeval kan dit met de smartphone zijn. Thuis of op kantoor geeft men misschien de voorkeur aan een laptop of desktop.

Skype for Business werkt op alle toestellen en laat uw klanten chatten, bellen, beeldbellen en schermdelen. Dat noemen we “1 tool voor 4 nieuwe contactmogelijkheden”.

Wat typeert Skype for Business nu zo?

Skype for Business speelt in op de tijdsgeest.

Mobiele data zijn niet langer een bottle neck voor online communicatie. Wifi is steeds vaker vlot beschikbaar. We leven met de smartphone of tablet bij de hand en uw klanten willen graag hier en nu met u contact nemen. Skype for Business pikt hierop in.

Interessante standaardfunctionaliteiten

Met Skype for Business maakt u in één slag uw contactcenter multimediaal. Uw klanten kunnen bellen, chatten en videochatten. En dat doen ze via hun smartphone, tablet, laptop of desktop. En via schermdelen kan u elkaar makkelijk foto’s, tekeningen of software tonen, toelichten en bespreken.

Skype for Business is vlot configureerbaar

Enghouse Interactive weet dat klantenbeleving het belangrijker is om klanten te winnen en te behouden. Aan de chatfunctie in Skype for Business kunnen we bijvoorbeeld self-service koppelen. Concreet? Wanneer de chatbot bepaalde woorden herkent, stuurt hij automatisch vragen of informatie zonder tussenkomst van een agent. Vanuit diezelfde woorden kunnen we ook vertrekken om klanten naar de juiste agent te routeren. M.a.w: Enghouse Interactive maakt Skype for Business nog gebruiks- en procesvriendelijker.

Geen kostendrempel

Waarom Skype zo populair werd?  Gratis bellen. Voor de kosten hoeft uw klant het dus ook niet meer te laten.

VIDEO Skype for business in 2 minuten

Hoe werkt Skype for Business, waarvoor kan u de tool inzetten? Bekijk ons filmpje

Menu