Skip to main content

Customer contact-technologie waarvan uw klant zegt: “WOW, da’s fijn”? Ze bestaat.

Zich onderscheiden door via elk communicatiekanaal een uitmuntende klantenservice te bieden, is vandaag dé uitdaging voor professionele customer contact-afdelingen. Enghouse Interactive komt als lokale, Belgische partner van een internationale groep met oplossingen die hun waarde bewijzen dag in, dag uit.

Drie thema’s zien we steeds belangrijker worden voor professionele klantencontacten.

Complexe communicatie eenvoudig maken

Uw klant verwacht een antwoord à la minute, to the point en zonder onnodig doorgeschakeld te worden. Software voor customer contact-afdelingen wordt steeds intelligenter waardoor u deze uitdaging het hoofd biedt.

Een slimme IVR-oplossing die uw klanten pleziert

IVR (interactive voice respons) is een schitterende technologie die uw klanten routeert naar de juiste agent. Het goede nieuws? IVR-technologie wordt steeds slimmer.

  • “Druk 1 om …”? Voor bepaalde klantengroepen niet meer nodig.
  • Skills based routing? Steeds effectiever.

En uw klanten? Die zeggen “WOW, da’s fijn.”

Professionalisering in grote én kleine customer contact-afdelingen

Een perfect draaiende customer contact-afdeling met de nieuwste mogelijkheden, is dat niet voor de grotere spelers? Bij sommige leveranciers misschien wel. Enghouse Interactive zoekt echter voortdurend naar een evenwicht tussen een sterke klantenservice en een verantwoorde Total Cost of Ownership van de software.

Meer weten?

Vanuit Enghouse Interactive Benelux-France maakten we een inspirerende video rond drie functionaliteiten die steeds belangrijker worden voor professionele klantencontacten.

Bekijk de video en let’s date 

Menu