White paper:

“Skype for Business: Omnichannel-integratie met het Voxtron Communiation Center”

Skype for Business:
De kern van omnichannel-communicatie

Skype voor Bedrijven kan een hele nieuwe dimensie toevoegen aan de interactie met klanten. Gecombineerd met cross-channel klantinteractieoplossingen van Enghouse Interactive creëert het een organisme dat dienstverleners een enorme kans biedt voor een ongekende kwaliteitsvolle klantenservice via een verscheidenheid aan communicatiemedia in een uniforme applicatieomgeving.

Door de integratie van Skype for Business in het Voxtron Communication Center (VCC) kunnen bedrijven hun diensten aanbieden op verschillende kanalen (omnichannels) en klanten verschillende manieren bieden om contact met hen op te nemen.

Download onze gratis whitepaper die de naadloze integratie van het Voxtron Communication Center in de Skype voor Bedrijven-omgeving beschrijft. Het resultaat van deze integratie is een uiterst professionele algehele oplossing. Het voldoet volledig aan de Unified Communication-strategie van Microsoft en bouwt voort op meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van contactcenters van Enghouse Interactive.

Nu gratis downloaden!

Met het verzenden van dit formulier stemt u ermee in dat de Enghouse Groep (Enghouse Interactive Belgium nv, Enghouse AG, Voxtron GmbH, Andetk GmbH) contact met u opneemt via de verstrekte contactgegevens om u te informeren over producten, diensten , toekomstige webinars, evenementen en whitepapers van Enghouse. U kunt deze toestemming op ieder moment weer intrekken door u hier af te melden.