Skip to main content

BEN GOETSCHALCKX, PROJECT ENGINEER, OVER HET PROJECT BESIX PARK

Het hoeven niet altijd megaprojecten te zijn. Soms kan ook een update van bestaande flows een flinke verbetering in operationele efficiëntie of kwaliteit van de customer service betekenen. BESIX Park, leverancier van parkeeroplossingen van A tot Z, is zo’n voorbeeld. Ben Goetschalckx van Enghouse Interactive Benelux/France begeleidde het project.

EVER DATED AN EXPERT? ZITTEN WE STRAKS MET U OP DE KOFFIE?

U wil customer contact naar een hoger niveau brengen. Daarvoor moet u keuzes maken. Welke keuzes? En waarom is A beter dan B? Als klant van Enghouse Interactive mag u 1,5 uur lang onbeschaamd al uw vragen op tafel leggen bij 2 experten naar keuze.

PATRICK KUSSENEERS OVER SKYPE FOR BUSINESS

Enghouse Interactive Benelux-France zou Enghouse niet zijn, mochten we Skype for business niet “tunen” voor uw customer contactcenter. De tool zit straks helemaal geïntegreerd in onze oplossingen. Automatisch informatie of vragen tonen op basis van woorden in de chat, routing naar de juiste agenten, … Het kan met Skype for business. En met de video- en screen sharing-functionaliteit maakt u de communicatie tussen u en uw klant gemakkelijk multimediaal.

Davy Van Melkebeke over de case UZ Brussel

Davy is operations manager en project engineer bij Voxtron. Een technische knobbel en perfectionist. Hij begeleidde vanuit Voxtron het UZ Brussel-project.

BEN GOETSCHALCKX VAN VOXTRON OVER DE ACERTA-CASE

Laat je bij Voxtron de naam Acerta vallen dan kijkt iedereen richting Ben Goetschalckx. Hij begeleidde als project engineer het Acerta-project en licht dit met de glimlach verder toe.

VOXTRON COMMUNICATION CENTER EN DE SELFSERVICE-TREND

Voxtron kiest voor een duidelijke focus: contact center software met telefoon, e-mail, chat en sociale media als prioritaire communicatiekanalen. Maar met haar professionele IVR-oplossing (Interactive Voice Respons) en integratiemogelijkheden met selfservicetools, laat Voxtron Communication Center bedrijven, organisaties en overheden alle mogelijkheden voor een professionele customer service benutten.

DOE MEE MET ‘FEATURES FRIDAYS’

De ingenieurs van Voxtron-Enghouse tekenen elk jaar een diepgaande update voor het Voxtron Communication Center uit, 100% klaar voor de nieuwe uitdagingen van nu en in de toekomst. Daarom is contact met onze gebruikers erg belangrijk én essentieel.

Outbound ? “Niet elke agent kan dit. Punt.”

Insider van de maand is Georges Van den Hauten, verantwoordelijke bij Corona Direct voor outbound marketing. We vroegen hoe hij resultaten scoort bij de sterk veranderende consument.

“Het woord van 2016 wordt…”

Elke release, hoe technisch ook, is een kwestie van mensen.

“Testen, bijstellen, doorwerken”

Eens gerealiseerd lijken de oplossingen van Voxtron-Enghouse haast kinderlijk eenvoudig. Toch is het hard werken en dat vertaalt zich al eens in nachtjes flink doorwerken.

De ontknoping van Mission Possible

Sinds 12 oktober kent Mission Possible 2015 zijn winnaar: Groenewegen en Partners.

De Trend Test: Microsoft’s Skype for Business

Met een sector die constant in beweging is, duiken met de regelmaat van de klok nieuwe trends en tools op.  Maar welke moet u integreren en welke kunt u onmiddellijk van uw lijstje schrappen.

“Waar zit de klant op te wachten?”

We have someone on the inside… Insider-informatie en een uniek standpunt in het midden van een veranderende sector maakt Chris van den Berg van EngageIT tot gewilde gesprekspartner.

Om een oplossing op maat te voorzien moest Ben danig out-of-the-box denken.

Voxtron Project Ingenieur Ben Goetschalckx werkte mee aan het Groenewegen-project in Nederland.

Menu